Goleniów a później z małżonką.

Niedziela, 16 sierpnia 2020 · dodano: 16.08.2020 | Komentarze 4

Jak wczoraj udało się wyruszyć gdy termometr pokazywał dwadzieścia stopni na pierwszy etap wybrałem Speeder-a aby zrobić szybką rundę bo miałem wrócić do 11.00 na drugi etap z Iwonką.Postanowiłem dojechać do Goleniowa i z powrotem tą samą droga nie zaliczając Lubowa i Poczernina.Jechało się super bo nie czuć było słońca a dużą część trasy osłaniają drzewa że zapomniałem o zdjęciach do momentu gdy zobaczyłem chyba już wyremontowany kościółek w Podańsku.
PODAŃSKO (niem.Puddenzig) Kościół filialny p.w. św. Stanisława Kostki z XVIII w. © strus
PODAŃSKO (niem.Puddenzig) Pomnik poświęcony mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej. © strus
Z  Podańska do Goleniowa jadę ścieżką rowerową gdzie w dzielnicy Helenów zawracam i tą samą trasą wracam do Stargardu a po drodze mijam wielu bikerów i niedzielnych rowerzystów.
Przy krzyżówce DW 141 z DW 142 sprawdzam czy nie mam zapasu czasu aby dołożyć drogi ale niestety nie i musiałem wrócić najkrótszą drogą.

Krzyżówka DW 141 Z DW 142
Krzyżówka DW 141 Z DW 142 © strus
Gdy wróciłem przebrałem spocona koszulkę i oczywiście zmieniłem rower na Viper-a i z małżonką wyruszyliśmy na małą rundę której trasę wybrała i na początek na Żarowo co mnie nie zdziwiło ale gdy odbiła na Lubowo to już tak,gdybym wiedział to wcześniej bym pojechał w innym kierunku.Jadąc do Sowna w Poczerninie uzupełniłem napoje dla siebie i zaliczyliśmy smaczne lody i po mini przerwie ruszyliśmy do Sowna aby wjechać na drogę do Wielichówka która oczywiście jest nadal w bardzo kiepskim stanie.
Iwonka w Rogowie
Iwonka w Rogowie © strus
W drodze do Wielichówka
W drodze do Wielichówka © strus

Po niecałych 3 km wjeżdżamy na asfalcik w Wielichówku i gdy dojechaliśmy do Cisewa ja zaproponowałem krótszą drogę do domu bo bałem się że temperatura zaszkodzi małżonce która jest na diecie przygotowującej ja do jutrzejszego badania na Pomorzanach.Nie chętnie się zgodziła ale w Lipniku do którego dojechaliśmy dojazdem pożarowym 36 i przez Zieleniewo  powiedziała że miałem racje aby skrócić rundkę a później już prosto do domu.
Zbiór siana w Wielichówku
Zbiór siana w Wielichówku © strus

Stargard,Żarowo,Smogolice,Sowno,Przemocze,Tarnowiec,Tarnówko,Podańsko,Goleniów,Podańsko,Tarnówko,Tarnowiec,Przemocze,
Sowno,Smogolice,Żarowo,Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Wielichówko,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.