Po setkę ☀️

Sobota, 15 sierpnia 2020 · dodano: 15.08.2020 | Komentarze 3

Udało mi się wcześnie wyjechać ale na termometrze było już ponad dwadzieścia stopni ale zawsze to mniej niż podczas ostatnich pięćdziesiątek po pracy gdy wyruszając było 30 stopni.Pierwsze kilometry to standardowa wydłużona droga do Kobylanki przez Grzędzice a następnie przez Bielkowo docieram do ścieżki rowerowej w Kołbaczu którą jadę do Starego Czarnowa aby tam wjechać na DW 119 w kierunku Pyrzyc i zjechać na Chabowo.

DDR-ka do Starego Czarnowa © strus

Wjazd do Chabowa © strus
W Chabowie postanowiłem zmienić trasę i zamiast pojechać na Babin wybrałem wydłużoną drogę do Parsowa przez Linie i Bielice w których w tym roku byłem po raz pierwszy chodź w pobliżu przejeżdżałem kilka krotnie a następnie obrałem kierunek na rondo w Gardnie na drogę wojewódzką 120.

BIELICE (niem.Beelitz)Kościół filialny p.w. MB Królowej Polski z XIV w. © strus

Michałowa miejscówka do zdjęcia © strus
Gdy już pojawiłem się na rondzie gdzie rozpoczynam jazdę powrotna do domu zatrzymuję się w niezawodnym sklepie w Żelisławcu w którym każdego dnia można zakupić różne napoje w dużym wyborze i oczywiście schłodzone więc tam mini pauza na zakupy i przekąskę.

Uzupełnianie zapasów w Żelisławcu © strus
Po krótkiej przerwie wracam do Starego Czarnowa przez Glinną gdzie utrudnienia drogowe bo połowa szosy w remoncie i długi odcinek w ruchu wahadłowym kierowany światłami a następnie kieruje się do Kołbacza ale tym razem nie DDR-ką tylko szosą a dalsza trasa do domu to taka sama jak przyjechałem do Kołbacza z rana.

Koniki w Glinnej © strus

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Stare Czarnowo,Będgoszcz,Chabowo,Nowe Linie,Linie,Bielice,Parsów,
Drzenin,Gardno,Żelisławiec,Kartno,Glinna,Stare Czarnowo,Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.

M A P K A : Po setkę ☀️

| 18:28 sobota, 15 sierpnia 2020 | linkuj Chyba faktycznie tylko rano można się pokusić o taki dystans, bo już po 11.00 słońce praży niemiłosiernie. Ale długa ta wieża kościoła w Bielicach! Coś jakby Manhattan z czerwonej cegły.
| 16:30 sobota, 15 sierpnia 2020 | linkuj Darku mnie obiecujesz powrót niższych temperatur ale jak widać z dzisiejszego wpisu nie przejmujesz się upałami i pokonujesz kolejny raz dystans ponad 100 km - brawo także za opis przebiegu wycieczki i świetne zdjęcia.
| 14:22 sobota, 15 sierpnia 2020 | linkuj Bardzo szybka stówka. Dobrze, że szybka bo znowu mamy upalny dzień.