Po deszczach

Poniedziałek, 31 sierpnia 2020 · dodano: 31.08.2020 | Komentarze 3

Po opadach  deszczu które trwały od wczoraj odczekałem godzinkę aby drogi przeschły i ruszyłem pokręcić się w kolo komina zaczynając od dojazdu przez Witkowo Drugie do ścieżki rowerowej przy cukrownia nią do końca ulicy Metalowej gdzie zawróciłem i ta samą drogą wróciłem do Golczewa.
Ciemne chmury nad Bridgestone
Ciemne chmury nad Bridgestone © strus
Dawno tak późno nie wyjeżdżałem a wyruszając prawie o 14,30 był już spory ruch aut i już na początku po 500 m jadąc DDR-ką pan blachosmrodem chciał mnie przejechać ale udało mi się zareagować i uniknąć zderzenia.Gdy wróciłem do Golczewa postanowiłem pojechać do Wielgowa zaliczając przejazd do ścieżki rowerowej w Zieleniewie przez Skalin i nie dość że dziurawe to jeszcze zalane Kunowo.Dawno nie byłem na promenadzie nad jeziorem Miedwie więc dziś zjechałem z głównej drogi i zaliczając promenadę zrobiłem kilka zdjęć zanim wróciłem na drogę rowerową.
Jezioro Miedwie w Zieleniewie
Jezioro Miedwie w Zieleniewie © strus
Jezioro Miedwie w Morzyczynie
Jezioro Miedwie w Morzyczynie © strus
DDR-ką jadę do Motańca a później po pokonaniu wiaduktu nad DK 10 przez Kałęgę melduję się przy nowej drodze do Zdunowa na której dziś był duży ruch aut co mnie zdziwiło że dopiero oddana a już stała się dla nie których główną drogą a nie podoba mi że nikt nie stosuje się do ograniczenia prędkości do 50 km/h,Zajeżdżam spojrzeć jak trwa przebudowa stacji w Zdunowie i zawracam aby wrócić do Reptowa i skierować się na Cisewo.

W Cisewie skierowałem się drogą pożarową do Miedwiecka a następnie wjeżdżam na DDR-kę w Zieleniewie i miałem spokojnie wrócić do domu aż tu blondynka wjechała na mnie autem przy Tesco ,dobrze że upadłem jej na auto i po nim się sunąłem na ulicę.Jak na razie tylko palec zakrwawiony i łokieć :(  Trochę sobie porozmawialiśmy na temat poniesionych szkód......

Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Golczewo,Burzykowo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,
Kałęga,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,Wielgowo,Zdunowo,Gajęcki Ług,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.