Ciemne chmury

Wtorek, 21 lipca 2020 · dodano: 21.07.2020 | Komentarze 2

Ubrany jak wczoraj wyruszyłem na kolejną rundę i ledwo dojechałem do strefy przemysłowej w Kluczewie przez Witkowo Drugie po nawrotce gdy jechałem pod wiatr okazało się że odkąd słońce schowało się za chmurami wiatr był jakiś zimy co odczuwałem i jakoś odechciało mi się gdzieś dalej wybierać i postanowiłem pojeździć w koło komina aby tylko zaliczyć pięćdziesiątkę.Gdy dotarłem do ronda w Golczewie ruszyłem do Stargardu przez Giżynek aby dotrzeć do ścieżki rowerowej  przy Szczecińskiej i dojechać nią do Grzędzic przez Lipnik.
Lidl w Kluczewie
Lidl w Kluczewie © strus
Nad S 10 w Golczewie
Nad S 10 w Golczewie © strus
Okolice Lipnika
Okolice Lipnika © strus
Po zaliczeniu Grzędzic i Żarowo kieruję się do pomnika poświęconego mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej. w Rogowie gdzie zawracam i tą samą drogą wracam do DDR-ki
w Żarowie a później pozostało wrócić do Stargardu a po drodze jeszcze kilka zdjęć zrobiłem. W 80% dzisiejsza rundka zaliczona pod ciemny chmurami ale bez kropli deszczu.
Remont drogi do Lubowa
Remont drogi do Lubowa © strus
Palmy w Lubowie
Palmy w Lubowie © strus

Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Golczewo,Giżynek,Stargard,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Lubowo,Żarowo,Stargard.