Problemy z korbą

Czwartek, 30 lipca 2020 · dodano: 30.07.2020 | Komentarze 2

Osiem dni bez roweru ale nie bez ruchu bo podczas pobytu w stolicy przez siedem dni z małżonka zrobiliśmy 108,74 km pieszo a było by więcej gdyby temperatura był niższa a tak pierwsze dwa dni 22 stopnie a w kolejnych dniach od 26- do 31 więc mimo dużego nawadniania ciężko się spacerowało że w ostatni dzień sobie odpuściliśmy a wieczorami komary.....

Widok z okna  podczas urlopu
Widok z okna podczas urlopu © strus
Wczoraj musiałem załatwić jeszcze trochę spraw i zakupy do remontu przedpokoju a dziś musiałem pokręcić chodź długo z jazdy się nie cieszyłem bo po zaliczeniu ścieżki rowerowej do Żarowo i przejeździe przez Grzędzice na DDR-ce w Morzyczynie poczułem dziwny luz pod lewą stopą,zatrzymałem się aby sprawdzić i okazało się że jest luźna korba ,dokręciłem i przez Kobylankę ruszyłem w stronę Kołbacza do którego nie dojechałem bo w Nieznaniu sprawdziłem korbę i znowu musiałem dokręcić chodź nie tyle co pierwszym razem.

Postanowiłem nie jechać w stronę Szczecina tylko zawróciłem i ta samą drogą wróciłem do Zieleniewa gdzie zrobiłem szufladę do Kunowa a po drodze dokręcałem jeszcze trzy razy korbę zanim wróciłem do Lipnika.
Dokręcanie korby w trasie
Dokręcanie korby w trasie © strus
Rusałka admirał (Vanessa atalanta)
Rusałka admirał (Vanessa atalanta) © strus
Szuflada do Kunowa była potrzebna aby zaliczyć minimum 50-cio kilometrową rundkę co jest dla mnie minimum no chyba że jakaś poważniejsza sprawa to wracam szybciej.Gdy wróciłem do domu po zaliczeniu pięćdziesiątki siedem razy w sumie dokręcałem korbę a w domu to zrobiłem większym kluczem i mam nadzieje że to tylko kwestia mocnego dokręcenia a nie awaria gwintu na suporcie.
Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Bielkowo,Kobylanka,Morzyczyn,