A miała być burza

Poniedziałek, 20 lipca 2020 · dodano: 20.07.2020 | Komentarze 1

A miała być burza do południa więc po śniadaniu zostawiłem małżonkę podczas pierwszego dnia urlopu samą w domu a sam ruszyłem aby zaliczyć minimum 50 km i nie zmoknąć,do DDR-ki na Żarowo dojechałem lekko wydłużoną drogą a następnie przez Grzędzice jadę do ścieżki rowerowej którą jadę do Bielkowa przez Kobylankę a tam wjeżdżam na DW 120 do Kołbacza przez Nieznań.
Owce w letnich szatach
Owce w letnich szatach © strus
Bydło w Bielkowie
Bydło w Bielkowie © strus
W Kołbaczu sprawdzam prognozę na kolejne dwie godziny i postanawiam wjechać na ścieżkę rowerowa którą dojechałem do prawobrzeża Szczecina i po zaliczeniu Śmierdnicy i Płoni kieruje się do nowej drogi w Zdunowie aby przez las dotrzeć do Niedźwiedzia.
DDR-ka wzdłuż DW119
DDR-ka wzdłuż DW119 © strus

Rzeka Płonia pod DK 10
Rzeka Płonia pod DK 10 © strus
Z Niedźwiedzia do Reptowa jadę wydłużona drogą o Motaniec a następnie poszukuje kolejnych kilometrów dlatego zanim wróciłem na ścieżkę rowerową w Zieleniewie najpierw jadę do Cisewa i po zaliczeniu szuflady do Wielichówka i dojazdu pożarowego 36 usłyszałem pierwsze grzmoty ale gdzie na północ od mnie tak jak wczoraj .Gdy już byłem ponownie na DDR-ce wracam tą sama drogą przez Grzędzice i Żarowo do Stargardu i zaliczam jeszcze rundę po mieście a burzy nadal nie widać,ponoć ma być teraz około szesnastej a ja na sucho wróciłem do domu.
Szare chmury nad Lubowem
Szare chmury nad Lubowem © strus
Mini różanka w Stargardzie
Mini różanka w Stargardzie © strus

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,Zdunowo,
Niedźwiedź,Kałega,Motaniec,Reptowo,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,DK36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.