Dwa etapy

Niedziela, 19 lipca 2020 · dodano: 19.07.2020 | Komentarze 3

Przy śniadaniu małżonka oznajmiła że w końcu pora na jakąś małą rundkę na rowerze i że będzie gotowa około dwunastej ja musiałem przygotować trzy rowery do jazdy więc wytargowałem jeszcze 30 minut i pierwszą rundkę solo pojechałem Speeder-em zaczynając jak wczoraj od dojazdu do Witkowa Drugiego gdzie odbiłem w kierunku ścieżki rowerowej w Kluczewie przy cukrowni i ruszyłem nią do ronda w Golczewie.
DDR-ki w Kluczewie
DDR-ki w Kluczewie © strus

Silosy cukrowni w Kluczewie
Silosy cukrowni w Kluczewie © strus
W Golczewie odbiłem do strefy przemysłowej i dojechałem do końca DDR-ki na Metalowej gdzie zawróciłem i ta sama drogą wróciłem do Golczewa i skierowałem się przez Skalin i Kunowo do Zieleniewa gdzie odbiłem z DDR-ki w kierunku Cisewa gdzie dojechałem tam dojazdem pożarowym 36.

Przy lapidarium zawróciłem i skierowałem się do ścieżki rowerowej w Zieleniewie i nią wróciłem do domu gdzie zmieniłem rower na Vipera i przebrałem koszulkę i wyruszyłem z małżonką do DDR-ki przy Szczecińskiej a nią dojechaliśmy do Zieleniewa a że przed nami było dużo rowerzystów wzdłuż jeziora Miedwie odbiliśmy w kierunku Cisewa tam gdzie byłem wcześniej solo i w tym samym miejscu zawróciliśmy bo wystraszyły nas grzmoty.
Wizyta solo
Wizyta solo © strus
wizyta z Iwonką
wizyta z Iwonką © strus
Przez te objawy nadchodzącej burzy postanowiliśmy nie ryzykować i ta sama drogą wróciliśmy do Lipnika gdzie odbiliśmy na Grzędzice aby zaliczyć cmentarz wiejski a po małym sprzątaniu skierowaliśmy się do DDR-ki w Żarowie którą wróciliśmy do domu.Burza postraszyła i jak na razie przeszła obok Stargardu w kierunku Goleniowa
Lapidarium w Cisewie
Lapidarium w Cisewie © strus
DDR-ka z Żarowa do Stargardu
DDR-ka z Żarowa do Stargardu © strus

Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Golczewo,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,DK36,Cisewo,DK36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,
Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,DK36,Cisewo,DK36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard