50-tka po pracy...wietrzna.

Wtorek, 14 kwietnia 2020 · dodano: 14.04.2020 | Komentarze 4

W niedzielę ponad dwadzieścia stopni a dziś ledwie dziewięć i silny wiatr że jadąc DDR-ka przez Żarowo do Grzędzic przestawiało mną po drodze co widać na poniższym zdjęciu jak wiało - tasiemki na siatce.Przy PKP melduję się na drugiej ścieżce rowerowej i jadę nią do końca w Motańcu przy stacji paliw gdzie zawracam a przy węźle Zachód polują dwa  bociany.

Węzęł Zachód i bocian
Węzeł Zachód i bocian © strus

Dziś kolejny raz próbuję do swoich pięćdziesiątek wykorzystać nowy odcinek drogi z Cisewa do Miedwiecka ale na razie kilometraż mi nie wychodzi aby zaliczyć 50-tkę po pracy.Z Motańca tym razem przez Kałęgę i Niedźwiedź wjeżdżam do Reptowa i przy kościele po małej matematyce wiedziałem że trasą którą następnie jadę do Cisewa przy lapidarium gdzie zawróciłem i skierowałem się do nowej drogi w kierunku Miedwiecka chyba zabraknie mi około kilometra lecz do momentu kiedy wróciłem na ścieżkę rowerową w Zieleniewie nie byłem tego pewien.

Bydło w Cisewie
Bydło w Cisewie © strus
Bażant w Miedwiecku
Bażant w Miedwiecku © strus
Gdy już wróciłem na DDR-kę w Zieleniewie w punkcie kontrolnym 8,2 km do domu spojrzałem na licznik i brakujące metry zaliczyłem robiąc szufladę do  Lipnika a dalej już prosto do domu.

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,
M A P K A : 50 - tka po pracy.

| 12:09 czwartek, 16 kwietnia 2020 | linkuj Wieje paskudnie, w zasadzie od początku tego roku, tamtego i jeszcze z dobre dwa lata wstecz. Klimat się zmienia, bardziej sucho i wietrznie się robi. Pachnie pustynią..
| 22:56 środa, 15 kwietnia 2020 | linkuj Mnie też dzisiaj wiatr trochę dokuczał. Fajny cielak na zdjęciu.
| 16:14 wtorek, 14 kwietnia 2020 | linkuj Oczywiście jako miłośnik bocianów zawsze z przyjemnością oglądam zdjęcia tych ptaków ale szczególnie podobają mi się ich fotki spoza gniazda, tak jak dziś u Ciebie niezmordowany połykaczu kilometrów.
| 16:09 wtorek, 14 kwietnia 2020 | linkuj To fakt dziś mocno wiało.