Po świątecznym śniadaniu

Niedziela, 12 kwietnia 2020 · dodano: 12.04.2020 | Komentarze 4

Po świątecznym śniadaniu zawsze w Wielkanoc z całą rodzina wychodziliśmy na cmentarz tym razem inaczej bo cmentarz zaliczony wczoraj a dziś przed obiadem wyruszyłem zaliczyć pięćdziesiątkę i znowu zaczynając od DDR-ki na Żarowo ale inna drogą do niej dojechałem i spotkałem kolejnego bociana który nie chciał za pozować.
Bocian w Stargardzie
Bocian w Stargardzie © strus
Również w Grzędzicach był w końcu bocian jaki czapla na swoim miejscu obserwacyjnym a ja dojechałem do ścieżki kolejowej w okolicy stacji PKP i dojechałem nią do Motańca i ruszyłem od razu w kierunku Reptowa a następnie obrałem kierunek na Wielichówko przez Cisewo.
Bocian w Grzędzicach
Bocian w Grzędzicach © strus

W Wielichówko nawrotka i obieram kierunek na dojazd pożarowy 36 w Cisewie który ma swoją nową asfaltowa nawierzchnię i kieruje się do Zieleniewa na ścieżkę rowerową na której w końcu spotykam dwóch bikerów jadących w kierunku Kobylanki a mi został już powrót do domu na Święta Wielkanocne.
Dojazd pożarowy 36 - tu była zawsze piachy a teraz super asfalcik
Dojazd pożarowy 36 - tu była zawsze piachy a teraz super asfalcik © strus

• WESOŁYCH ŚWIĄT WIELKANOCNYCH DLA WSZYSTKICH ROWERZYSTÓW

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Reptowo,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,DP36,