Piątek, 10 kwietnia 2020 · dodano: 10.04.2020 | Komentarze 7

Późniejsze godziny pracy spowodowały że  dopiero przed piętnastą wyruszyłem chodź ciężko mi było się zebrać na standardową pięćdziesiątkę do gminy Kobylanka lecz trochę inna trasą bo okazało się że nowa droga łącząca Miedwiecko z Cisewem dostała na całej długości komplet nawierzchni asfaltowych a dojechałem do tego dojazdu pożarowego zaczynając ponownie od przejazdu DDR-ką do Żarowa a następnie po zaliczeniu Grzędzic ścieżką rowerową dojechałem do Zieleniewa przez Lipnik i odbiłem przez Miedwiecko do kolejnej nowej drogi.
Staw w Grzędzicach z czaplą
Staw w Grzędzicach z czaplą © strus
Nowa droga do Cisewa z Miedwiecka
Nowa droga do Cisewa z Miedwiecka © strus

Szufladka do Wielichówka a następnie przez Reptowo jadę do Kobylanki aby zameldować się na ścieżce rowerowej prowadzącej do Stargardu ale po drodze zrobiłem jeszcze szufladkę do Kunowa a dalej już do domu.

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,
Kunowo,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

| 19:33 sobota, 11 kwietnia 2020 | linkuj Piękna nawierzchnia na tych nowych drogach.
| 15:37 sobota, 11 kwietnia 2020 | linkuj Ciągle nowe drogi w Twoich okolicach - fajnie masz :)
| 14:13 sobota, 11 kwietnia 2020 | linkuj Świetna informacja z tą nową drogą. Będzie gdzie kółko robić :)
| 20:53 piątek, 10 kwietnia 2020 | linkuj Ale tam u Ciebie się tych dróg buduje...
| 19:39 piątek, 10 kwietnia 2020 | linkuj Jak widać na załączonych obrazkach zarówno Twoje, jak i moje tereny (jeśli tak to można nazwać) są mocno rozkopane. Pojęcia nie mam skąd bierzesz siły do regularnych wycieczek na 50+ ? Czasem ten plus bywa spory !
| 16:22 piątek, 10 kwietnia 2020 | linkuj Darek nie tylko szybo jeździ, ale tez szybko pisze, aż mu przecinki wymiotło :)
| 16:18 piątek, 10 kwietnia 2020 | linkuj Brawo :)