50-tka po pracy...wietrzna.

Wtorek, 25 lutego 2020 · dodano: 25.02.2020 | Komentarze 3

Aż się nie chce wyruszać kiedy kolejny raz wiem że trzeba będzie przede wszystkim walczyć z bardzo mocnym wiatrem chodź był słabszy niż w sobotę to jechało mi się gorzej ale gdy słońce wyszło to od razu zrobiło się milej dla oka.Przez ten wiatr najgorsze były pierwsze kilometry do Kobylanki gdzie postanowiłem zmienić kierunek jazdy aby trochę odpocząć i pojechałem tak jak w sobotę do Wielichówka przez Reptowo i Cisewo gdzie zawróciłem a po chwili na ulicy znalazłem zrzuty a stado wbiegło do lasu.
Zrzuty jelenia w Wielichówku
Zrzuty jelenia w Wielichówku © strus
Wracam do ścieżki rowerowej w Kobylankę tą sama drogą tylko że przy szlabanie musiałem odczekać jak przejadą dwa pociągi a po drodze w Cisewie i podczas oczekiwania na rogatkach "zatrzymałem" coś na bloga.
Ciemne chmury nad Cisewem
Ciemne chmury nad Cisewem © strus

"Smerf" w Reptowie © strus
Ścieżką rowerową wracam do Lipnika gdzie odbijam w kierunku Grzedzić a następnie kieruje się do ostatniej dziś DDR-ki w Żarowie którą wracam do Stargardu gdzie małżonka czekała już na mnie ze smacznym objadkiem.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Reptowo,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,
Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.
M A P K A : 50-tka po pracy ....wietrzna.