Poniedziałek, 24 lutego 2020 · dodano: 24.02.2020 | Komentarze 2

Wczorajszy wolny dzień bez roweru ,stracony przez opady deszczu przez co cały dzień byłem do dyspozycji Iwonki co wykorzystała na maksa a dziś po pracy wyruszyłem  gdy tylko opuściłem Stargard dopiero poczułem że wiaterek daje się we znaki chodź na pewno nie tak jak w ostatnią sobotę. Po zaliczeniu ścieżki rowerowej do Zieleniewa odbijam w kierunku Cisewa przez Miedwiecko do dojazdu pożarowego 36 aby zobaczyć czy ruszyły dalsze prace nad nową drogą - powoli coś się dzieje.

Na ścieżkę rowerową wracam w Morzyczynie i jadę nią do Kobylanki aby skierować się do końca szosy w Niedźwiedziu i przed zaporo z piachu zawrócić i przez Reptowo wrócić na ścieżkę rowerową w Kobylance a nie po drodze zaliczyć stację PKP w Reptowie.
Zapora na drodze do Zdunowa
Zapora na drodze do Zdunowa © strus

Przydrożne krokusy w Niedźwiedziu
Przydrożne krokusy w Niedźwiedziu © strus
Z DDR-ki zjeżdżam w Morzyczynie na promenadę nad jeziorem Miedwie aby już w Zieleniewie na nią wrócić i pojechać prawie prosto do domu.Musiałem pojechać wydłużoną delikatnie drogą aby nie stać w korku w okolicy domu bo była godzina powrotów z pracy.
Nad jeziorem Miewdie
Nad jeziorem Miewdie © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,DP26,Miedwiecko,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Reptowo,