50-tka po pracy...wietrzna.

Sobota, 22 lutego 2020 · dodano: 23.02.2020 | Komentarze 2

Żeby nie bardzo kiepskie prognozy pogody na niedzielę to pewnie bym odpoczywał po pracy a tak złamałem zasadę kolejny raz że gdy pracuje popołudniu a na drugi dzień przypadkiem na rano to odpoczywam po takich służbach a tu wyruszyłem na szlak i na dodatek wiało masakrycznie bo w porywach do 75 km/h aż przestawiało mnie dwa razy na drodze z rowerem co było niebezpieczne ale plusem było że był mały ruch na drogach którymi się poruszałem a rozpocząłem od odebrania małej przesyłki z paczkomatu przy DDR-ce na Szczecińskiej.

Schowałem małą przesyłkę i wróciłem na ścieżkę rowerową która pojechałem do Kobylanki gdzie odbiłem na Reptowo,początkowo między budynkami i drzewami było OK ale już na wiadukcie nad   DK10 ostro zawiało i tak do samego Reptowa i na tym odcinku przestawiło mnie dwa razy aż odpiąłem jednego buta i tak jechałem do zmiany kierunku.Skierowałem się przez Cisewo do Wielichówka gdzie zawróciłem w drogę powrotną gdy się skończyła dobra droga - asfalt.
Wielichówko - pora wracać
Wielichówko - pora wracać © strus

Wracając przy lapidarium spotkałem rowerzystkę która zabłądziła i szukała najkrótszej drogi do Zieleniewa więc poinformowałem jak ma się tam udać a ja wróciłem przez Reptowo na ścieżkę rowerowa w Kobylance i pojechałem nią do Morzyczyna gdzie odbiłem na promenadę nad jeziorem Miedwie gdzie myślałem że ujrzę dużą ilość sportowców uprawiających windsurfing a był tylko jeden.
Zieleniewo - Promenada nad jeziorem Miedwie
Zieleniewo - Promenada nad jeziorem Miedwie © strus

Wracam na ścieżkę rowerową w Zieleniewie i jadę nią do Grzędzic a następnie kieruję się do DDR-ki w Żarowie i pozostał przejazd do Stargardu i w końcu zasłużony odpoczynek po pracy i walce z masakrycznym wiatrem.
Grzędzice - Kościół i staw
Grzędzice - Kościół i staw © strus

Stargard,Lipnik,Zielenewo,Morzyczyn,Kobylanka,Reptowo,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,
Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.

M A P K A : 50-tka po pracy...wietrzna.