Okolice

Sobota, 15 lutego 2020 · dodano: 15.02.2020 | Komentarze 0

Warunki pogodowe zbliżone do wczorajszych jedynie przy starcie chłodniej bo trzy stopnie i wiaterek większy od wczorajszego ale dziś Iwonka ograniczyła mi czas na jazdę rowerem i zanim wyruszyłem jeszcze sporo go straciłem aby posprzątać po wczorajszej jeździe.
Ruszyłem do ścieżki rowerowej przy Spokojnej i przez Giżynek i Golczewo dojechałem do strefy przemysłowej w Kluczewie i postanowiłem pokręcić się po strefie wykorzystując okoliczne DDR-ki i trzy ślepe uliczki że w sumie zanim w Golczewie skierowałem się w stronę Skalina na liczniku miałem 25 km  czyli połowa minimalnego dystansu na rundkę.
DDR-ki w Kluczewie
DDR-ki w Kluczewie © strus

Bridgestone Stargard od
Bridgestone Stargard od "zadka" strony. © strus
Ze Skalina pojechałem wydłużona droga przez Wierzchląd a następnie przez Kunowo dojechałem do ścieżki rowerowej w Zieleniewie którą dojechałem do Grzędzic a następnie dojeżdżam do DDR-ki w Żarowie która wracam do Stargardu gdzie małżonka już na mnie czekała.
Droga na Wierzchląd
Droga na Wierzchląd © strus

Stargard,Giżynek,Golczewo,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo.