Piątek, 14 lutego 2020 · dodano: 14.02.2020 | Komentarze 3

Pogoda gorsza niż podczas wczorajszej rundki ale jak na luty to i tak super chodź 45 kilometrów jechałem gdy na niebie były gęste chmury a na koniec nagle pojawiło się słońce ,wiaterek delikatny tylko po nocnych opadach było jeszcze sporo wody na drogach przez co przed kolejną runda czeka mnie czyszczenie roweru. Trasa jak prawie jak wczoraj tylko w innej kolejności bo tym razem rozpocząłem jazdę od ścieżki rowerowej na Żarowo a następnie przejazd przez Grzędzice do DDR-ki na Motanieca po drodze zaliczam promenadę nad jeziorem Miedwie.
Promenada nad jeziorem Miedwie w Zieleniewie
Promenada nad jeziorem Miedwie w Zieleniewie © strus
Pomosty w Morzyczynie
Pomosty w Morzyczynie © strus
Kolejny odcinek trasy to jak wczoraj czyli jazda do Zdunowa przez Niedźwiedź i z powrotem aby wrócić na ścieżkę rowerową w Kobylance i nią już prosto do Stargardu.

Stargard,Żarowo,Grzedzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,