80% trasy bez opadów .

Niedziela, 16 lutego 2020 · dodano: 16.02.2020 | Komentarze 4

Jeszcze wczoraj wieczorem gdy sprawdzałem prognozy pogody były małe szanse na zaliczenie chodź pięćdziesiątki ale gdy dziś późno wstałem ,chwile po dziewiątej i sprawdziłem co się dzieje za oknem i okazało się że mam szanse na rundkę ale na koniec mogę załapać się na opady deszczu.Po śniadanku kosmetyka roweru i w drogę zaczynając od ścieżki rowerowej na Żarowo i po przejeździe przez Grzędzice wjeżdżam na stacją kolejową na główną drogę rowerową prowadzącą do gminy Kobylanka.Na DDR-ce w Morzyczynie dojeżdżam do grupy STC i prowadzę ich do Kobylanki gdzie odbijam na Reptowo aby tam skierować się do Wielichówka przez Cisewo.W Reptowie przy przejeździe kolejowym zrobiona czystka wśród okolicznego drzewostanu chyba przez unowocześnianie trasy Poznań - Szczecin a w Cisewie dużo kwitnących przebiśniegów.
Był sobie las w Reptowie.
Był sobie las w Reptowie. © strus

Cisewo - Śnieżyczki ,przebiśniegi
Cisewo - Śnieżyczki ,przebiśniegi © strus

W Wielichówku zawracam na końcu asfaltu i wracam do Cisewa w którym pojechałem jeszcze zobaczyć czy coś drgnęło na drodze do Miedwiecka i okazało się że w końcu po dwóch miesiącach przerwy ruszyły prace nad brakującym kilometrem budowanej nowej drogi.
Budowa drogi do Miedwiecka w Cisewie
Budowa drogi do Miedwiecka w Cisewie © strus
W drodze powrotnej po opuszczeniu Cisewa nagle zaczęło padać chodź niebo na to nie wskazywało i tak moczyło mnie do ścieżki rowerowej w Kobylance a później do Stargardu już bez opadów i nawet żałowałem że nie odbiłem na Grzędzice aż tu niespodzianka gdy zjechałem z ronda w strefę przemysłową ponownie zaczęło padać i tak do samego domu,w sumie 10 km dziś przejechałem w mżawce lub deszczu a od jutra druga zmiana czyli dni bez roweru.
Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Reptowo,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,

M A P K A : 80% trasy bez opadów