Poniedziałek, 27 stycznia 2020 · dodano: 27.01.2020 | Komentarze 4

Ciężka noc w sumie spałem niecałe cztery godziny i gdy wracałem z pracy miałem ochotę na drzemkę ale jutrzejsza deszczowa prognoza pogody zmobilizowała mnie do zaliczenia pięćdziesiątki którą rozpocząłem od dojazdu do DDR-ki przy rondzie 15 Południk i jazda ścieżką rowerową do wiaduktu nad DK 10 i skierowanie się do nowej drogi prowadzącej do Zdunowa.Ostatni bardzo pasuje mi ta trasa bo jakość szybko zaliczam cały dystans.Odcinek 3 km do Zdunowa i kolejne 3 km aby być z powrotem w Niedźwiedziu.
Nowa droga z Niedźwiedzia do Zdunowa
Nowa droga z Niedźwiedzia do Zdunowa © strus
Gdy wróciłem do Niedźwiedzia licznik pokazywał połowę trasy którą pokonałem w pogodnej słonecznej aurze a gdy przemieszczałem się między Reptowem a Kobylanką aby powrócić na ścieżkę rowerową słonko chowało się za chmury .Z DDR-ki zjeżdżam na chwile aby zaliczyć promenadę nad jeziorem Miedwie a dalej przez Lipnik do Grzędzic gdzie kończy się ścieżka rowerowa.
Pomosty w Morzyczynie
Pomosty w Morzyczynie © strus

Przejazd przez Grzędzice i dojazd do ścieżki rowerowej w Żarowie przez ciężki odcinek drogi która woła o remont.Jeszcze jedna zima i na wąskich oponach nie ma co się tam wybierać chodź kolega Tomasz już dawno mi mówił że szkoda roweru na ta drogę ja uparcie nią pokonuje bo to teraz najłatwiejszy powrót do domu omijający duże korki w mojej okolicy.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,Gajęcki Ług,Niedźwiedź,Reptowo,
Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.

| 15:22 piątek, 31 stycznia 2020 | linkuj Janusz aut nie widać bo droga jest jeszcze zamknięta i brakuje ostatnie warstwy ściernej a średniej nie śrubuje tylko wykorzystuje pusta drogę do jazdy.

Marku przez problemy z kręgosłup nie dam rady się ułożyć w pozycji aerodynamicznie i dla tego nie mam roweru szosowego.
| 07:16 piątek, 31 stycznia 2020 | linkuj Droga z Niedźwiedzia do Zdunowa wygląda bardzo pięknie, nawet aut na niej nie widać. Marecki proponuje śrubować średnią na tej trasie - ciekawy jestem czy tak właśnie traktujesz ten odcinek swoich 50-tek ?
| 12:50 wtorek, 28 stycznia 2020 | linkuj Cały tydzień ma być kiepski pogodowo.
| 17:38 poniedziałek, 27 stycznia 2020 | linkuj Fajny ten asfalcik na pierwszej fotce, Nic tylko ułożyć się aerodynamicznie i robić średnią. Widzę że pogoda u Ciebie też przedwiosenna..