• Temperatura -0.5°C

Na mini minusie

Niedziela, 26 stycznia 2020 · dodano: 26.01.2020 | Komentarze 4

Wczorajsze częste przelotne opady deszczu zniechęciły mnie do jazdy i dzień spędziłem oglądając zaległe filmy między innymi Legiony i Piłsudski a dziś wyruszając termometr  przy oknie wskazywał zero stopni a ja przez Oś.Pyrzyckie docieram do Witkowa drugiego a następnie kieruje się do ścieżki rowerowej w Kluczewie .

Ścieżką rowerową jadę do strefy przemysłowej w Kluczewie ,ścieżka nie dawano wybudowana a już potrzebuje remontu.nie ma odcinka 10 metrów aby nie było pęknięć po całej szerokości drogi od ronda przy Broniewskiego do ronda przed osiedlem Lotnisko.Płytówką jadę do strefy przemysłowej a gdy asfalt na ulicy Metalowej za Lidlem kończy się zawracam i wracam do Stargardu przez Golczewo i Giżynek
Wieża Kontroli Lotów w Kluczewie.
Wieża Kontroli Lotów w Kluczewie. © strus
W Stargardzie przedzieram się przez trzy osiedla do ścieżki rowerowej przy Szczecińskiej na której dziś spory ruch rowerzystów aja jadę do Kobylanki przez Zieleniewo i Morzyczyn i odbijam na Reptowo.
Kobylanka - Lipa
Kobylanka - Lipa "Wieniec Zgody" z 1460 roku © strus
W Reptowie postanowiłem pojechać do Wielichówka przez Cisewo oczywiście do końca szosy gdzie zawróciłem aby wrócić do ścieżki rowerowej w Kobylance jadąc tą samą drogą przez Cisewo i Reptowo a po drodze zrobiłem zdjęcia jakby wiosna się szybko zbliżała chodź termometr na rowerze pokazywał cały czas po opuszeniu Stargardu temperaturę ujemną aż bałem się gołoledzi.
Klucz na niebie nad Wielichówkiem
Klucz na niebie nad Wielichówkiem © strus
Cisewo - Śnieżyczka przebiśnieg
Cisewo - Śnieżyczka przebiśnieg © strus

Kobylanka - Kwitnące forsycje
Kobylanka - Kwitnące forsycje © strus
Śniegu nadal nie widać tej zimy co mnie bardzo cieszy bo mniej stresu podczas jazdy na rowerze i pobiłem swój rekord przejechanych kilometrów w miesiącu styczniu a jak dobrze wszystko się ułoży to może uda mi się jeszcze trzy razy w tym miesiącu zaliczyć pięćdziesiątkę po pracy. A dziś pozostało wrócić na DDR-kę w Kobylance i przyjechać nią do Stargardu.

Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Burzykowo,Golczewo,Giżynek,Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Reptowo,Cisewo,