Zdunowo przez Stare Czarnowo. ☀️

Piątek, 24 stycznia 2020 · dodano: 24.01.2020 | Komentarze 1

Iwonka do pracy a ja na rower aby wykorzystać wolny piątek od roboty i rozpocząć wolny weekend ruszyłem do DDR-ki przy Szczecińskiej a następnie gdy dotarłem do Kobylanki skierowałem się na Stare Czarnowo zaczynając od Bielkowa i Nieznania a następnie do ścieżki rowerowej w Kołbaczu aby nią wjechać do Czarnowa.
Okolice Nieznania
Okolice Nieznania © strus
Wjazd do Starego Czarnowa
Wjazd do Starego Czarnowa © strus
Wracam DW 120 do Kołbacza wjeżdżam na DDR-kę i kieruję się nową ścieżką rowerową do Śmierdnicy a gdy DDR-ka kończy się jadę DW19 do Płoni a następnie po przejechaniu pod DK 10 jadę do szlabanu kolejowego w Zdunowie ,krótki postój a szlaban nie otwiera się więc zawracam i koło szpitala w Zdunowie wjeżdżam na nie oddaną jeszcze drogę do Niedźwiedzia.

Zdunowo - Lokomotywa elektryczna  ET22
Zdunowo - Lokomotywa elektryczna ET22 © strus
Wczorajsze prognozy nie spełniły się ponieważ od początku rundki towarzyszy mi słoneczko aż do momentu gdy ponownie zameldowałem się w Lipniku około godziny piętnastej do którego dojechałem ze Zdunowa przez Niedźwiedź a następnie wydłużoną drogą do Reptowa przez Kałęgę i Motaniec a na koniec dojeżdżam do ścieżki rowerowej w Kobylance.W Lipniku odbijam na Grzędzice gdzie w parku przyrodniczym wszystkie zwierzęta się pochowały.

Na pozostałym krótkim odcinku ścieżki do Grzędzic byłem dręczony telefonami od trzech osób w tym dwie wiedziały że do mnie się nie dzwoni gdy zaliczam rundkę na rowerze a jedna jest usprawiedliwiona.Przejeżdżam przez Grzędzice i kieruję się do ostatniej DDR-ki w Żarowie którą wracam do Stargardu.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Stare Czarnowo,Kołbacz,Śmierdnica,Płonia,Zdunowo,
Niedźwiedź,Kałega,Motaniec,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.