Piątek, 31 stycznia 2020 · dodano: 31.01.2020 | Komentarze 2

Przez ostatnie trzy dni nie udało mi się trafić w okienko pogodowe  bez deszczu gdy wróciłem z pracy i popołudnia spędziłem przez PC i TV ale w końcu w ostatni dzień stycznia mimo szarości i wilgoci ruszyłem aby pokonać prawie taką samą pięćdziesiątkę co w poniedziałek zaczynając również od DDR-ki przy Szczecińskiej jadąc do Motańca a po drodze zahaczam o promenadę nad jeziorem Miedwie.

Nad jeziorem Miedwie

Zjeżdżam ze ścieżki rowerowej i po pokonaniu wiaduktu nad DK 10 przez Kałęgę melduje się w Niedźwiedziu i jadę do Zdunowa przez Gajęcki Ług a po drodze robię dwa zdjęcia dla Janusza aby pokazać mu utrudnienia na nie oddanej do użytku nowej drogi do Zdunowa na której brakuje jeszcze warstwy ściernej.Trzy takie zapory są na odcinku 3 km.
Motanic - Rannik zimowy
Motanic - Rannik zimowy © strus
Przeszkody na drodze do Zdunowa
Przeszkody na drodze do Zdunowa © strus

Zawracam i rozpoczynam jazdę ta sama drogą do Niedźwiedzia a następnie przez Reptowo wracam na ścieżkę rowerową w Kobylance którą jadę do Grzędzic a tam kieruje się krótszą drogą do DDR-ki w Żarowie bo nie objeżdżam jak w poniedziałek stawu w Grzędzicach
i wracam do Stargardu a około szesnastej znowu deszcz a mi się udało go ominąć chodź rower i buty mocno ubrudzone.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,Gajęcki Ług,Niedźwiedź,