Mokra świąteczna rundka

Czwartek, 26 grudnia 2019 · dodano: 26.12.2019 | Komentarze 3

Po wczorajszym dniu spędzonym wyłącznie z rodziną dziś po śniadaniu a przed dalszym świętowaniem chciałem zaliczyć pięćdziesiątkę a prognozy nie były zachęcające normalnie bym sobie odpuścił ale to chyba przed ostatni raz na rowerze w tym roku .Zaliczyłem 5 km po mieście i ściężką rowerową na Żarowa pojechałem aby skierować się do ścieżki w Grzędzicach po drodze zobaczyć co miasto postawiło w tym roku na starówce,rozczarowanie to samo od kilku lat. [Dla porównania -2018 rok]
Stargard - Kolegiata Najświętszej Marii Panny - Królowej Świata - z XIII-XIV, XVII w. © strus
Nad S 10 -węzeł Zachód
Nad S 10 -węzeł Zachód © strus
Początek dzisiejszej trasy oprócz przejazdu po mieście to kopia ostatnich kilometrów wigilijnej rundki z drogi powrotnej do dojazdu pożarowego 36 gdzie dziś pojechałem sprawdzić ile jest zrobionej drogi w kierunku Cisewa  z Miedwiecka.Po pokonaniu zapory ruszyłem w kierunku Cisewa i daleko nie dojechałem po po 600 metrach zaczęła się stara droga bez asfaltu i zaczął padać deszcz więc zawróciłem do Zieleniewa i ulicą Długą z przeszkodami dojechałem do DDR-ki w Morzyczynie.
Koniec nowej drogi
Koniec nowej drogi © strus
Zawrotka i powrót do Zieleniewa
Zawrotka i powrót do Zieleniewa © strus
Krótko padało dlatego ścieżką rowerową jechałem do Kobylanki która jak to zwykle po opadach jest zalana wodą więc spokojnym rytmem
dojechałem do skrętu na Jeczydół gdzie dopadł mnie deszcz numer dwa i przez Oś.Zielone udałem się w drogę powrotną do DDR-ki w Morzyczynie aby po chwili odbić na promenadę nad jeziorem Miedwie gdzie pięknie świeciło słoneczko i nagle pojawiło się dużo spacerowiczów.
DDR-ka przed Kobylanką
DDR-ka przed Kobylanką © strus
Morzyczyn-Jezioro Miedwie
Morzyczyn-Jezioro Miedwie © strus
Po zaliczeniu promenady wracam na DDR-kę i odbijam w kierunku Kunowa a następnie najkrótszą drogą jadę do ścieżki rowerowej w Golczewie przez Skalin gdzie na polach w oddali widziałem kilka stad zwierzyny płowej.
Zwierzyna płowa wokolicy Golczewa
Zwierzyna płowa w okolicy Golczewa © strus
Ścieżką rowerową wracam do Stargardu przez Giżynek i żałowałem że nie miałem przy sobie kasy bo udał bym się na myjnie a to oczywiście przez jazdę bez błotników co można zobaczyć na zdjęciach poniżej.

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Oś.Zielone,Jęczydół,