Zakończenie sezonu 2019

Wtorek, 31 grudnia 2019 · dodano: 31.12.2019 | Komentarze 1

Kolejny raz po świętach z małżonką pojechaliśmy "wypocząć" do Świnoujścia na cztery dni które spędziliśmy oczywiście aktywnie zaliczając ponad 62 km na pieszo chodź na poniższych mapkach jest więcej ale drugiego dnia odcinek 6 km podjechaliśmy kolejką UBB

Molo w Heringsdorfie
Molo w Heringsdorfie © strus
Nowy rower
Nowy rower © strus
Szybko dobre mija a Sylwester się zbliża i trzeba jeszcze zakończyć sezon 2019 w dobrych warunkach pogodowych przy siedmiu stopniach chodź przy  zimnym dokuczliwym wietrze zaczynając od ścieżki rowerowej do Żarowa a następnie standardowo przez Grzędzice i ścieżką rowerową do Motańca przez Zieleniewo i Kobylankę ale zanim to nastąpiło prawie godzinę czyściłem rower po ostatniej jeździe :(

Przejeżdżam nad DK 10 i kieruję się do Niedźwiedzia przez Kąłęge aby pojechać nadal zablokowaną nową drogą do Zdunowa i po zaliczeniu Sławociesza i Płoni wrócić na drogę z trzema przeszkodami.

Wjazd na nową drogę do Niedźwiedzia
Wjazd na nową drogę do Niedźwiedzia © strus
Walczyłem z wiatrem do 29 km, dopiero od Zdunowa robiąc kółeczko przez Sławociesze i Płonię między drzewa jechało się lżej a średnia prędkość wynosiła ledwie 22 km/h i zaczęła wzrastać w drodze powrotnej.Z Niedźwiedzia przez Reptowo wróciłem do Kobylanki a następnie udałem się do Bielkowa gdzie została ukończona ścieżka rowerowa chodź dziwnie się kończy mam nadzieję że będzie budowana dalej.
Nowy odcinek DDR-ki do Bielkowa
Nowy odcinek DDR-ki do Bielkowa © strus
Z Bielkowa wracam na ściężkę rowerową w Morzyczynie jadąc do niej przez Jęczydół a po krótkiej ostatniej wizycie na promenadzie nad jeziorem Miedwie wracam do domu szykować się do następnego sezonu.

Wszystkim znajomym i nie znajomym żeby Nowy 2020 rok przyniósł wiele niezapomnianych chwil spędzonych na rowerowych ścieżkach, wiele emocji i sukcesów podczas sportowej rywalizacji, a przede wszystkim nową, niespożytą energię, która pozwoli nam wspólnie szerzyć "cyklozę".

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,Sławociesze,
Płonia ,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Bielkowo,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.