Wigilijna rundka

Wtorek, 24 grudnia 2019 · dodano: 24.12.2019 | Komentarze 3

Dziś cieplejszy wigilijny dzień niż w 2018 roku i też udało mi się zaliczyć rundę zaczynając o przejazdu po mieście i po 7 km opuszczam Stargard i przez Witkowo Drugie wjeżdżam do Kluczewa na ścieżkę rowerową którą przez Oś.Lotnisko jadę do strefy przemysłowej do końca ulicy Metalowej na której jest asfalt a następnie zawracam przy magazynach Lidla i DDR-ką jadę do Golczewa.
Magazyny Lidla w Kluczewie
Magazyny Lidla w Kluczewie © strus

Z Golczewa postanowiłem pojechać do Zieleniewa na początku zaliczając Skalin i Wierzchląd a na deser dziurawe i zalane wodą Kunowo i byłem już na DDR-ce i przypomniałem sobie że mieli robić drogę z Miedwiecka do Cisewa w miejsce dojazdu pożarowego 36 więc postanowiłem to sprawdzić a przy najmniej dojechać do końca szosy z asfaltową nawierzchnią. Super wiadomość droga powstaje ale dziś nie miałem już czasu na sprawdzenie ile zostało zrobione,najważniejsze że jest i zastąpi drogę po której ciężko się jeździło przez duże ilości piachu.
Nowa droga łącząca Miedwiecko z Cisewem
Nowa droga łącząca Miedwiecko z Cisewem © strus

Wracam do ścieżki rowerowej w Zieleniewie i jadę nią przez Lipnika do Grzędzic a następnie najkrótszą drogą do ścieżki rowerowej w Żarowie i prosto do domu wracam że udało mi się przed wigilią zgubić trochę kalorii.

Wszystkiego Najlepszego z okazji Świąt Bożego Narodzenia dla wszystkich znajomych i nieznajomych lubiących rowery.

Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,