Przed pogrzebem

Sobota, 23 listopada 2019 · dodano: 23.11.2019 | Komentarze 2

Mało czasu dziś miałem ze względu na pogrzeb kuzyna żony ale chciałem zaliczyć pięćdziesiątkę i udało się chodź planowałem wyjechać trochę wcześniej ale że ja śpioch to wyjechałem w ostatniej chwili aby zdążyć na w/w uroczystość na 13.00. Żadnych nowych tras tylko jakbym chciał zaliczyć rundkę po pracy rozpocząłem os ścieżki na Żarowo i dojazd przez Grzędzice do DDR-ki którą dojechałem do Motańca.
Park przyrody w Grzędzicach
Park przyrody w Grzędzicach © strus
Przejeżdżam nad DK 10 które zmienia się na S10 i kieruję się przez Kąłęgę do Niedźwiedzia kiedyś do końca szosy a dziś już nie bo jest wylana pierwsza warstwa asfaltu na powstającej drodze do Zdunowa na która wjechałem ale dojechałem tylko do osady Gajęcki Ług bo na dalszej drodze trwało nakładanie warstwy asfaltu.
Lustrzene selfi
Lustrzane selfi © strus
Nakładanie warstwy asfaltu
Nakładanie warstwy asfaltu © strus
Tu musiałem zawrócić i skierowałem się przez Reptowo do Kobylanki gdzie wydłużoną drogą przez Jęczydół dojechałem do DDR-ki  w Morzyczynie która doprowadziła mnie do Stargardu z zaliczeniem promenady nad jeziorem Miedwie i zawitałem z małym zapasem czasu w domu.

Nad jeziorem Miedwie
Nad jeziorem Miedwie © strus

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Niedźwiedź,Reptowo,
Kobylanka,Oś.Zielone,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : Przed pogrzebem...