Piątek, 22 listopada 2019 · dodano: 22.11.2019 | Komentarze 2

Tego jeszcze nie było żebym cały tydzień po pracy zaliczał rundki po  pięćdziesiąt kilometrów to dzięki pogodzie bez deszczu po godzinie trzynastej gdy wyruszałem na szlak i chęci jazdy.Na koniec tygodnia pojechałem tym razem do strefy przemysłowej w Kluczewie przez Witkowo Drugie i Oś.Lotnisko a tam zaliczyłem ostanie 600m pasa startowego po radzieckiego lotniska gdzie zawróciłem.
Cukrownia Kluczewo -  pierwszą kampanię buraczaną rozpoczęła w 1884.
Cukrownia Kluczewo - pierwszą kampanię buraczaną rozpoczęła w 1884. © strus
Ostatnie 600 m pasa startowego
Ostatnie 600 m pasa startowego © strus
Ścieżką rowerowa wracam do ronda w Golczewie gdzie skręcam na Skalin aby przez Wierzchląd i Kunowo dojechać do ścieżki rowerowej w Zieleniewie a po chwili zjechać na promenadę nad jeziorem Miedwie.

Promenada nad jeziorem Miedwie
Promenada nad jeziorem Miedwie © strus

Gdy wróciłem na DDR-kę trochę matematyki w głowie aby zaliczyć dziś 50 km jadę do Kobylanki przez Oś.Zielone a gdy już docieram do ścieżki rowerowej wracam nią do Stargardu.

Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Burzykowo,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Oś.Zielone,