Bliskie okolice

Niedziela, 24 listopada 2019 · dodano: 24.11.2019 | Komentarze 2

Po wczorajszej przykrej uroczystości wieczór spędziłem z rodziną  do późnych godzin a dziś bez sprawdzenia prognoz pogody wyruszyłem do ścieżki rowerowej przy ulicy Spokojnej i gdy opuściłem Giżynek jadąc do Golczewa poczułem dość zimny wiatr i gdy sprawdziłem w liczniku temperaturę okazało się że jest 3,8 C a ja jadę w cienkich skarpetkach i pod kurtką kiepska koszulka na wiatr.
Od Giżynka jadę DDR-kami do strefy przemysłowej w Kluczewie a następnie wracam do Golczewa i kieruję się do Skalina.

Ze Skalina pojechałem do ścieżki rowerowej w Zieleniewie przez Wierzchląd i Kunowo a następnie drogą rowerową dojechałem do Motańca i po pokonaniu wiaduktu nad DK 10 jadę do Reptowa z pominięciem Niedźwiedzia .Z Reptowa wracam do ścieżki rowerowej w Kobylance a po drodze widzę pierwsze oznaki "wiosny" kwitnącą forsycję i dziwny kształt budowanej S10.
Rozbuudowa DK 10 do  S10
Rozbudowa DK 10 do S10 © strus
Speeder i forsycja w listopadzie
Speeder i forsycja w listopadzie © strus

Gdy już wróciłem na ścieżkę rowerowa w Kobylance jadę nią do samych Grzędzic gdzie spotyka biegnącego starszego syna a ja kieruję się do DDR-ki w Żarowie aby nią dotrzeć do Stargardu i teraz będzie przymusowa przerwa od roweru bo mam pięć dni drugą zmianę.
Grzybek przy węźle Zachód
Grzybek przy węźle Zachód © strus

Stargard,Giżynek,Golczewo,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,