Po 10-ty tysiąc .

Poniedziałek, 11 listopada 2019 · dodano: 11.11.2019 | Komentarze 8

Przez Marka który przypomniał mi że zbliżam się do 10k dziś postanowiłem zaliczyć dystans który pozwoli mi przekroczyć 10.000 km w tym roku .Mimo chłodu a przede wszystkim zimnego wiatru ruszyłem najpierw na rundkę po mieście a później ścieżką rowerową do Żarowa a tam odbijam w kierunku DDR-ki w Grzędzicach i jadę nią do Kobylanki a tam w końcu napotykam na pierwszy otwarty sklep w którym kupuje sobie Oshee na drogę a po drodze robię dwa zdjęcia patriotyczne z okazji dzisiejszego święta.
Stargard - Pomnik patriotyczny
Stargard - Pomnik patriotyczny © strus
Pomnika Niepodległości w Kobylance
Pomnika Niepodległości w Kobylance © strus
Z Kobylanki przez Bielkowo i Nieznań  melduję się w Kołbaczu i po chwili na nowej DDR-ce jadę do Starego Czarnowa wydłużoną drogą przez Dębinę a przy  drodze leży Seat.
Seat
Seat "na poboczu" © strus
W Starym Czarnowie wjeżdżam na ścieżkę rowerową którą wracam do Kołbacza a tam kontynuuje jazdę nią do Śmierdnicy gdzie wjeżdżam na DW 119 i kieruję się do Płoni aby zameldować się na DK 10 w kierunku Motańca.Na nowej DDR-ce na odcinku zalesionym za Kołbaczem bardzo dużo liści mokrych i gdy zahamowałem rower stanął mi w poprzek drogi a oprócz tego dziś na niej był spory ruch bikerów.
Wjazd na DDR-kę w Starym Czarnowie
Wjazd na DDR-kę w Starym Czarnowie © strus

Po zaliczeniu odcinka drogi krajowej zjeżdżam w Motańcu na ścieżkę rowerową która doprowadziła mnie do Stargardu z dokładką przez Jęczydół a teraz przerwa minimum sześć dni,trzy dni druga zmiana i weekend w Toruniu z przysięgą u syna.
DDR-ka w Motańcu
DDR-ka w Motańcu © strus

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Dębina,Stare Czarnowo,Kołbacz,