Szarości i wilgoć

Niedziela, 10 listopada 2019 · dodano: 10.11.2019 | Komentarze 1

Po czterech godzinach w pracy wyruszyłem na kolejną rundkę w szarości i otaczającej wilgoci.Od czwartku co dziennie widziałem w prognozach pogody słońce ale jakoś podczas jazdy go nie widziałem , jutro ponoć też ma świecić  - zobaczymy.Na początku dojechałem do ścieżki rowerowej przy Spokojnej a nią wzdłuż Bridgestona do osiedla Lotnisko aby zawitać w strefie przemysłowej  w Kluczewie i skierować się byłym pasem startowym po radzieckim Lotnisku w kierunku Warnic ale niestety dojechałem tylko do Burzykowa bo droga była zalana wodą a w okół niej duże ilości błota przez które nie było możliwości przedostania się.
Ścieżka rowerowa wzdłuż Bridgestona
Ścieżka rowerowa wzdłuż Bridgestona © strus
Burzykowo - przeszkoda wodna
Burzykowo - przeszkoda wodna © strus
Zawracam do ścieżki rowerowej i jadę nią do Golczewa gdzie odbijam w kierunku ścieżki rowerowej w Zieleniewie jadąc do niej przez Skalin i Kunowo zahaczając po drodze o Wierzchląd.W Zieleniewie wjeżdżam na promenadę nad jeziorem Miedwie gdzie ruch jak w Rzymie co mnie bardzo zdziwiło bo na zewnątrz przecież ledwie cztery stopnie i dzień bez słońca.Wracam na ścieżkę i jadę do Kobylanki.
Powrót na DDR-kę
Powrót na DDR-kę © strus
W Kobylance
W Kobylance © strus
Z Kobylanki prze Oś.Zielone melduje się w Jeczydole i kieruje się do ścieżki rowerowej w Morzyczynie aby dojechać nią do Grzędzic i wyjechać po świeżo położonym w piątek asfalcie w kierunku ścieżki rowerowej w Żarowie i pozostało wrócić do domu.
Wyjazd wkierunku Żarowa
Wyjazd w kierunku Żarowa © strus
Silos z 1940 roku
Silos z 1940 roku © strus

Stargard,Giżynek,Golczewo,Kluczewo,Burzykowo,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,