Piątek, 8 listopada 2019 · dodano: 08.11.2019 | Komentarze 2

Wracają z pracy pięknie świeciło słonko i tyle je widziałem bo po przebraniu się gdy wyruszyłem w stronę Kluczewa przez Witkowo Drugie już się schowało za chmurami.W Kluczewie wjechałem na ścieżkę rowerową i przez oś.Lotnisko zawitałem w strefie przemysłowej gdzie zrobiłem rundkę z wodną przeszkodą której nie pokonałem a już naprawianą tu odpływ wody i znowu zapchane.
Cukrownia Kluczewo
Cukrownia Kluczewo © strus
Przeszkoda wodna
Przeszkoda wodna © strus
DDR-ką jadę do Golczewa gdzie odbijam na "szufladę" do Skalina i zawracam i przez Golczewo i Giżynek wracam do Stargardu i po zaliczeniu trzech osiedli wjeżdżam na ścieżkę rowerową przy Szczecińskiej i jadę nią do Zieleniewa.

SKALIN (niem.Schellin) Pomnik poległych w I wojnie światowej
                             SKALIN (niem.Schellin) Pomnik poległych w I wojnie światowej © strus
Przy krzyżówce na Kunowo wracam do Lipniku gdzie odbijam do Grzędzic w których w końcu wyjazd na Żarowo doczekał się warstwy asfaltu który był kładziony przy mnie a ja po krawężniku przeszedłem niosąc rower na ramieniu i na koniec rundki dojazd do ścieżki rowerowej w Żarowie i powrót do domu.
Kozy prz DDR-ce w okolicy Lipnika
Kozy prz DDR-ce w okolicy Lipnika © strus

Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Golczewo,Giżynek,Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.