Poniedziałek, 18 listopada 2019 · dodano: 18.11.2019 | Komentarze 1

Trzy popołudniowe zmiany oraz trzydniowy pobyt w Toruniu sprawiły że sześć dni musiałem być bez roweru ale oczywiście zaliczyłem długie spacery po pięknym Toruniu do którego wróciłem po sześciu latach tym razem z obowiązku rodzinnego bo młodszy syn miał przysięgę wojskową gdzie w sumie wyszło nam 33 km a dziś po pracy mimo że były zapowiadane opady wyruszyłem na tereny gdzie było małe prawdopodobieństwo opadów czyli w stronę Goleniowa ale tak daleko nie musiałem dziś jechać aby zaliczyć  pięćdziesiąte po pracy.
Ratusz Staromiejski w Toruniu
Ratusz Staromiejski w Toruniu © strus
Teatr Baj Pomorski w Toruniu
Teatr Baj Pomorski w Toruniu © strus
Rozpocząłem jazdę od ścieżki na Żarowo na niebie w okolicy jeziora Miedwie ciemne chmury a w kierunku Goleniowa dlatego tym razem w Żarowie odbijam w kierunku Lubowa aby wydłużona drogą przez Poczernin pojechać do Sowna a następnie skierować się do "Chociwelki" w miejsce w którym krzyżuje się z DW 141  i nią dojechać do zakrętu na Maszewo w Przemoczu.
Sowno - Warszawa – królowa szos
Sowno - Warszawa – królowa szos © strus
Kanie w Przemoczu
Kanie w Przemoczu © strus

Po nawrotce gdy opuszczam Przemocze wracam tą samą drogą do Żarowa a gdy wyjeżdżałem z Sowna dostrzegłem jeszcze około pięciu kań przy drzewie ale nie miałem gdzie się zatrzymać a był  spory ruch na szosie.W Żarowie kieruję się do ścieżki rowerowej w Grzędzicach którą przez Lipnik wracam do Stargardu a około kilometra przed domem zaczyna siąpić deszczyk czyli trafiłem w okienko pogodowe.
Nowe rondo w Grzędzicach
Nowe rondo w Grzędzicach © strus

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Przemocze,Sowno,Poczernin,Rogowo,Lubowo,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Stargard.