Pożegnanie ciepłych dni?

Sobota, 26 października 2019 · dodano: 26.10.2019 | Komentarze 3

Mieliśmy pojechać razem ale gdy Iwonka wróciła z miasta oznajmiła że nie ma ochoty walczyć z mocnym wiatrem i dlatego mój start nastąpił w południe czyli z dużym opóźnieniem i nie było czasu na 100 km i pomysłu na trasę.To chyba już ostatni taki ciepły dzień w tym roku chodź z mocnymi porywami wiatru , dziś nie szalałem i ubrałem już długie spodnie i dobrze zrobiłem. Rozpocząłem od rundy po mieście a następnie przez Witkowo Drugie docieram na ścieżkę rowerową w Kluczewie i jadę nią do strefy przemysłowej w której odbijam na Giżynek przez Golczewo czyli wracam do Stargardu.

Przez trzy osiedla docieram do ścieżki rowerowej przy Szczecińskiej i jadę nią do Zieleniewa gdzie zajeżdżam zobaczyć nad jezioro Miedwie zobaczyć czy są surferzy
Serferzy nad jeziorem Miedwie i nie tylko
Surferzy nad jeziorem Miedwie i nie tylko © strus

Wracam na DDR-kę w Morzyczynie i jadę nią zaliczyć rundę po gminie Kobylanka zaczynając od przejazdu nad DK 10 i pojechania do końca szosy w Niedźwiedziu i nawet próbowałem pojechać w kierunku Zdunowa ale Speeder nie dawał rady po piachu więc zawróciłem i dojechałem do przejazdu kolejowego w Reptowie na drodze do Cisewa gdzie zrobiłem mi pauzę na fotki i batona Oshee z magnezem.
Lapidarium Sepulkralne w Reptowie
Lapidarium Sepulkralne w Reptowie © strus

Po przerwie wracam na ścieżkę rowerową w Kobylance i jadę nią do Lipnika gdzie jak wczoraj odbijam w kierunku ścieżki rowerowej w Żarowie zaliczając trzy ronda w Grzędzicach i uwieczniając dwa na zdjęciach a dalej już prosto do domu i to chyba wszystko w tym miesiącu bo jak na razie są kiepskie prognozy na jutrzejszy dzień a w kolejne ma druga zmianę.
Rondo przy kościele w Grzędzicach
Rondo przy kościele w Grzędzicach © strus
Rondo przy wyjeździe na Żarowo
Rondo przy wyjeździe na Żarowo © strus

Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Golczewo,Giżynek,Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,
Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.

M A P K A : Pożegnanie ciepłych dni?