Po deszczu...pięćdziesiątka.

Niedziela, 27 października 2019 · dodano: 27.10.2019 | Komentarze 2

Gdy wstałem i sprawdziłem prognozy pogody okazało się że  będzie możliwa do zaliczenia rundka po opadach deszczu bo wczorajsze prognozy przewidywały deszcze od dziesiątej a dziś okazało się inaczej,nie trzeba z góry przekreślać nawet następnego dnia jak ja to wielokrotnie robiłem.Wyruszyłem podobną drogą jak wczoraj tylko bez rundki po mieście i zajechałem do końca ulicy Metalowej gdzie zawróciłem i skierowałem się w kierunku Golczewa .Po drodze zobaczyłem bikera na Stalowej i pomyślałem że to może być Daniel i ruszyłem tam ale okazało się że to pomyłka.Dziś wiaterek mocniejszy niż wczoraj i na odkrytym terenie dawał się we znaki.

Wiatr na Stalowej
Wiatr na Stalowej © strus
Z Golczewa przez Giżynek wracam do Stargardu aby pojechać przez trzy osiedla do najstarszej ścieżki rowerowej w Stargardzie czyli przy ulicy Szczecińskiej.Kiedyś było można nią dojechać tylko do Zieleniewa teraz zdecydowanie dalej i nadal się rozbudowuje.
Dwór w Golczewie – niem. Goltzow
Dwór w Golczewie – niem. Goltzow © strus
DDR-ka w okolicy węzła Zachód
DDR-ka w okolicy węzła Zachód © strus
W Zieleniewie zjeżdżam na promenadę nad jeziorem Miedwie bo myślałem że dziś będzie jeszcze więcej surferów a był tylko jeden,zrobiłem zdjęcie amfiteatru od strony wschodniej i ruszyłem do Kobylanki w której zawróciłem i wróciłem ściężką do Stargardu zadowolony że udało mi się w wolny dzień zaliczyć pięćdziesiątkę.
Amfiteatr w Morzyczynie od wschodniej strony
Amfiteatr w Morzyczynie od wschodniej strony © strus

Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Golczewo,Giżynek,Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,
Lipnik,Stargard.
M A P K A : Po deszczu...pięćdziesiątka.