Piątek, 25 października 2019 · dodano: 25.10.2019 | Komentarze 5

Mimo że od rana rozbiera mnie przeziębienie to bronie się fervex-em i nie mogłem zrezygnować w słoneczny październikowy dzień z jazdy w krótkich gatkach po pracy bo to prawdopodobnie już ostatni taki dzień w tym roku.Tak jak wczoraj rozpocząłem od ścieżki rowerowej na Żarowo a następnie przez Grzędzice w których słonko chowa się za chmury docieram do DDR-ki która prowadzi do gminy Kobylanka.W Zieleniewie zajeżdżam na promenadę nad jeziorem Miedwie ma małą sesję fotograficzną.
Molo w Zieleniewie
Molo w Zieleniewie © strus
Ostatnie jazda w krótkich spodenkach?
Ostatnie jazda w krótkich spodenkach? © strus

Wracam na chwilę na główną DDR-kę z której zjeżdżam na Oś.Zielone aby dojechać do Jęczydółu  a następnie pokonuje dziś najgorszy odcinek do Bielkowa w odkrytym terenie z wiatrem czołowym aby skierować się do Kobylanki a przy tej drodze trwa budowa nowego odcinka ścieżki rowerowej.
Jesień na DDR-ce do Kobylanki
Jesień na DDR-ce do Kobylanki © strus
Budowa DDR-ki z Bielkowa do Kobylanki
Budowa DDR-ki z Bielkowa do Kobylanki © strus
Gdy dojechałem do Kobylanki zrobiłem małą pętelkę po gminie jadąc ścieżką do Motańca a następnie bezpośrednio do Reptowa i wracam na ścieżkę rowerową w Kobylance a po drodze widać szybkie prace w rozbudowie DK 10 do S 10.
Budowa S 10 w okolicy Kobylanki
Budowa S 10 w okolicy Kobylanki © strus
DDR-ką wracam do Lipnika i dalej jadę tą samą drogą co przyjechałem czyli kieruję się do ścieżki rowerowej w Żarowie przez Grzędzice i wracam do domu się leczyć bo chciałbym przynajmniej jeszcze raz w tym miesiącu zaliczyć jakąś rundkę bo od poniedziałku druga zmiana.
Jesień na DDR-ce w okolicy Żarowa
Jesień na DDR-ce w okolicy Żarowa © strus

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Oś.Zielone,Jęczydół,Bielkowo,Kobylanka,Motaniec,Reptowo,Kobylanka,
Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.

M A P K A : 50- tka po pracy.

| 19:16 sobota, 26 października 2019 | linkuj Mam nawet dwa ;) Ostatnio przywróciłem do żywych crossa od Treka. Mam go na swoim profilu. Obecnie nie ma już amortyzatora, zastąpił go sztywny widelec. Zamierzam używać go do zimowych jazd i odkrywania na nowo podstargardzkich szutrówek i leśnych dróg :)
| 16:55 sobota, 26 października 2019 | linkuj Daniel gdy zjechałem z kładki to pomyślałem czy to nie ty,jakoś nie mogę przywyknąć że masz Trek-a.
| 13:46 sobota, 26 października 2019 | linkuj Minęliśmy się wczoraj przy kładce nad obwodnicą Stargardu. Zaskoczyłeś mnie krótkimi spodenkami ;)
Ja mimo tego że też przeziębiony nie chciałem odpuścić ładnej pogody.
| 21:54 piątek, 25 października 2019 | linkuj Czasem króciutka przerwa jest potrzebna, a nawet niezbędna. Nic za wszelką cenę.
| 16:49 piątek, 25 października 2019 | linkuj Podziwiam Twoją cyklozę ale niepotrzebnie ryzykujesz zdrowiem dla krótkich spodenek. Trzymam kciuki za kolejne 50-tki .