Czwartek, 24 października 2019 · dodano: 24.10.2019 | Komentarze 2

Dziś zaskoczenie pogodowe bo rano gdy byłem w pracy sprawdzałem i zapowiadane było słoneczko od trzynastej czyli o godzinie kiedy zawsze po pracy wyruszam aby zaliczyć pięćdziesiątkę po pracy a słońca nie było nawet na sekundę.Pochmurno mglisto z delikatnym wiatrem przez całą rundkę zacząłem od DDR-ki na Żarowo a następnie wydłużoną drogą przez Lubowo i Poczernin pojechałem do Sowna i dla bezpieczeństwa włączyłem oświetlenie.
Poczernin
Poczernin © strus
Z Sowna pojechałem w kierunku krzyżówki "Chociwelki" z DW 141 a następnie zaliczyłem Przemocze gdzie na zakręcie do Rożnowa zawróciłem i tą samą drogą wróciłem do Sowna i musiałem skorzystać z leśnego WC dlatego pojechałem do końca szosy gdzie zaczyna się dojazd pożarowy 36 i przy okazji zrobiłem kilka zdjęć.

Wracam na główną drogę a jadąc zamyśliłem się i zapomniałem skręcić na Poczernin a oświeciło mnie gdy zobaczyłem tablicę Smoglice więc zawróciłem i skierowałem się na Poczernin a następnie przez Rogowo i Lubowo wracam na ścieżkę rowerową w Żarowie i wracam do domu.
Jesień w Smogolicach
Jesień w Smogolicach © strus

Stargard,Żarowo,Rogowo,Lubowo,Poczernin,Sowno,Przemocze,Sowno,Sogolice,Poczernin,Rogowo,Lubowo,Żarowo,Stargard.

M A P K A : 50- tka po pracy.