Z braku czasu

Sobota, 19 października 2019 · dodano: 20.10.2019 | Komentarze 2

Z braku czasu który na sobotę zagospodarowała mi małżonka po porannych zakupach i śniadaniu ruszyłem na rundkę wkoło komina zaczynając od dojazdu do Kluczewa przez Witkowo Drugie a następnie jazda po strefie przemysłowej gdzie zawróciłem na końcu budowanej ulicy Metalowej gdzie budują między innymi magazyny Lidla.

Po nawrotce jadę do Golczewa w którym odbijam na Skalin żeby skierować się do ścieżki rowerowej w Zieleniewie i pojechać do Kobylanki przez Morzyczyn zahaczając o promenadę nad jeziorem Miedwie.
Nad jeziorem Miediwe
Nad jeziorem Miedwie © strus
Jesień na promenadzie
Jesień na promenadzie © strus
Jesień na DDR-ce do Kobylanki
Jesień na DDR-ce do Kobylanki © strus
Po wczorajsze nocnej burzy na ścieżce rowerowej do Kobylanki dużo mokrych liści i podłoże z zalegającą wodą przez co bałem się szybko jechać aby na liściach gleby nie zaliczyć.Do Morzyczyna z Kobylanki wracam przez Jęczydół i będąc już na DDR-ce ponownie wracam do domu i jestem już do dyspozycji Iwonki .Wylądowaliśmy na prawobrzeżu Szczecina na zakupach a celem były duże sklepy meblowe ,teraz pozostały pomiary co będzie pasowało i wróciliśmy z Dąbia.
Zachód słońca w Dąbiu
Zachód słońca w Dąbiu © strus

Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Oś.Zielone,Jęczydół,

M A P K A : Z braku czasu...