50-tka po pracy z plusem.

Wtorek, 15 października 2019 · dodano: 15.10.2019 | Komentarze 4

To już trzeci słoneczny październikowy dzień pod rząd w których można było pojeździć ubranym na krótko , tym razem po pracy wyruszyłem aby zaliczyć pięćdziesiątkę po pracy chodź dziś dorzuciłem małego plusa do dystansu.Ruszyłem przez Giżynek do ścieżki rowerowej przy Szczecińskiej i nią jadę do Zieleniewa przez Lipnik i wjeżdżam na promenadę na jeziorem Miedwie a następnie jadę do Kobylanki.
Jezioro Miedwie
Jezioro Miedwie © strus
Tym razem jada po gminie Kobylanka w innej kolejności niż przeważnie to robię,najpierw odbiłem na Reptowo żeby przez Cisewo dojechać do Wielichówka a tam zawrócić i po drodze zrobić jakieś fotki do bloga żeby lepiej opis wyglądał.
Droga do Cisewa
Droga do Cisewa © strus

Niedźwiedź jesienią
Niedźwiedź jesienią © strus
Z Cisewa jadę do końca szosy w Niedźwiedziu oczywiście przez Reptowo i jak to bywa jadąc Speeder-em nawrotka i kieruję się do ścieżki rowerowej w Motańcu jadąc do niej przez Kałęgę .Na DDR-ce aż do Morzyczyna bardzo dużo śmieci po wycince która nadal trwa i dlatego w drodze powrotnej jadę z Kobylanki do Jęczydółu.
Okolice Kałęgi
Okolice Kałęgi © strus
Wracam na ścieżkę rowerową w Morzyczynie i nią prosto do Stargardu a kolejne trzy dni bez roweru bo druga zmiana ale innym rowerzystą życzę  słonecznych ciepłych dni jakie ostatnio są.

Stargard,Giżynek,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Reptowo,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Niedźwiedź,Kałęga,Motaniec,
Kobylanka,Oś.Zielone,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : 50-tka po pracy z plusem.