Goleniów .

Niedziela, 20 października 2019 · dodano: 20.10.2019 | Komentarze 4

Po uzupełnieniu bloga z wczorajszej rundki wyruszyłem na kolejną z zamiarem przejechania stu kilometrów zaczynając od rundki po mieście a następnie skierowałem się do ścieżki rowerowej na Żarowo  a dalej jadę najkrótszą drogą do DW 141 za Sownem przez Smogolice.
Stargardzka różanka
Stargardzka różanka © strus
Wybrałem krótszą drogę aby uniknąć jazdy przez dziurawy Poczernin i dojazd do głównej drogi na Sowno gdzie droga to masakra prawie jak Kunowo , przed Przemoczem niespodzianka bo położono nową nawierzchnię i jeszcze kawałek drogi jest z frezowany i przygotowywany do nowej nawierzchni. Jadę dalej w kierunku ścieżki rowerowej w Podański zaliczając po drodze Tarnowiec i Tarnówko

W Podańsku wjeżdżam na DDR-kę na której natrafiam na przeszkodę a gdy zapytałem pani co tu robi to usłyszałem że "to nie wjechałem" nastraszyłem i odjechała a ja wjeżdżam za chwilę do Goleniowa i kieruję się do strefy przemysłowej  aby obrać kierunek na Smolno czyli jazda ścieżką rowerową na której dziś panował spory ruch w kierunku Lubczyny.
PODAŃSKO (niem.Puddenzig)Kościół filialny p.w. św. Stanisława Kostki z XVIII w. - remont © strus
Zawalidroga
Zawalidroga © strus
DDR-ka w Goleniowie w kolorach jesiennych
DDR-ka w Goleniowie w kolorach jesiennych © strus
Do Lubczyny jadę lekko wydłużoną drogą przez Borzysławiec i zajeżdżam nad plaże a następnie wracam i kieruje się do drogi na Dąbie aby nie jechać wzdłuż jeziora Dąbie ścieżką rowerową na której jest sporo kamieni a ja wybrałem się dziś Speeder-em.
Plaża w Lubczynie
Plaża w Lubczynie © strus
Marina w Lubczynie
Marina w Lubczynie © strus
Czarna Łąka wita mnie słońcem które świeci do końca mojej wycieczki oraz kolejną miłą niespodzianką że droga od kościoła w Załomiu jest w remoncie,cześć już ma nową nawierzchnię a część jest sfrezowana przez to kiepsko się jechało a tym odcinku.Przed opuszczeniem Załomia robię przy sklepie mini pauzę na puszkę Oshe i batona a następnie obieram kierunek na rondo w Dąbiu.

Z ronda zjeżdżam w kierunku Wielgowa a następnie przez remontowaną drogę w Zdunowie kieruję się do Płoni gdzie wjeżdżam na DK 10 i od zjazdu na Niedźwiedź jadę bardzo ostrożnie i aby ponownie nie wjechać w rozbite butelki ale okazało się że zostały sprzątnięte.
Zjeżdżam z krajówki w Motańcu i wjeżdżam na ścieżkę rowerową którą wracam do Stargardu.Nadchodzący tydzień zapowiada się pogodowo dobrze i mam zamiar kilka razy zaliczyć po pracy pięćdziesiąt kilometrów oby prognozy nie zmieniły się.

Stargard,Żarowo,Smogolice,Sowno,Przemocze,Tarnowiec,Tarnówko,Podańsko,Goleniów,Smolno,Kępy Lubczyńskie,Borzysławiec,
Lubczyna,Czarna Łąka,Pucice,Załom,Dąbie,Wielgowo,Zdunowo,Płonia,Motaniec,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.