Po grzybki z Iwonką a później Kluczewo.

Sobota, 28 września 2019 · dodano: 28.09.2019 | Komentarze 2

Inaczej dzisiejszy dzień sobie planowałem wczoraj ,owszem miałem jechać po grzybki dla babci ale dalej bo na dojazd pożarowy 24 od strony Pucka a tu przy śniadaniu małżonka oznajmiła że też chce do lasu więc ruszyliśmy DDR-ka do Żarowa a następnie przez Lubowo i Rogowo a przed Poczerninem zajrzeliśmy w dwóch miejscach do lasu ,najpierw kilka zdjęć do bloga później poszukiwania.
Mrówka na grzybku
Mrówka na grzybku © strus
Muchomorki
Muchomorki © strus

Nazbieraliśmy jeden plecak a na drugi niestety małżonka nie miała ochoty bo przemoczyła obuwie i nie chciała ryzykować zachorowaniem postanowiła wracać ,pojechaliśmy przez Poczernin do głównej drogi a tam ruch jak na "Marszałkowskiej",Iwonce to się nie podobało więc wróciliśmy tą samą drogą do Stargardu.Schowałem małżonki rower a ja pojechałem dalej bo mieliśmy przejechane ledwie 28 km a ja chcę zawsze mięć minimum 50 km i po sprawdzeniu prognozy wiedziałem że dużo czasu mi nie zostało dlatego o kolejny plecaku z grzybami nie było co marzyć.Pojechałem do strefy przemysłowej w Kluczewie przez Giżynek i Golczewo.
Gorczyca biała (Sinapis alba) w okolicy Giżynka
Gorczyca biała (Sinapis alba) w okolicy Giżynka © strus
Gdy chciałem strefę przemysłową opuścić uniemożliwiła mi to olbrzymia kałuża więc wróciłem na główną drogę dojechałem do resztki pasa startowego i skierowałem się w stronę Warnic przez Burzykowo a następnie skierowałem się drogami poradzieckiego lotniska do Kluczewa przez Oś.Lotnisko.
Wodna przeszkoda
Wodna przeszkoda © strus
Cukrownia Kluczewo i gorczyca
Cukrownia Kluczewo i gorczyca © strus
Z lotniska ścieżką rowerową docieram na Oś.Pyrzyckie na którym było świeżo po deszczu i nie było już czasu na dalszą trasę bo gdy byłem około 500 m przed domem zaczęło padać,więc wykorzystałem czas na 100%

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Rogowo,Lubowo,Żarowo,Stargard,Giżynek,Golczewo,Kluczewo,Burzykowo,