Czwartek, 26 września 2019 · dodano: 26.09.2019 | Komentarze 3

Temperatura jak wczoraj ale odczuwalna chłodniejsza i to chyba ostatnia wycieczka w tym roku w stroju "na krótko" bo nadchodzi ochłodzenie.Tak jak wczoraj pojechałem tą samą drogą do Poczernina gdzie skierowałem się gruntowa drogą obok Misji Matki Bożej Światłości do "Chociwelki" aby po krótkim pobycie wjechać w las w kierunku DP27 i napotkać podjazd nie do podjechania dziś przez piach.
Pola w Poczerninie
Pola w Poczerninie © strus

Przegrana z tą górką
Przegrana z tą górką © strus
Następnie obieram kierunek na dojazd pożarowy 18 który prowadzi do Bącznika na którym widzę wiele kań wzdłuż drogi i kilka kozaków a grzybiarzy brak dopiero pierwszych spotkałem w okolicy Łęska.

Za Łęskiem coraz więcej aut na obrzeżach lasu i grzybiarzy a ja jadę do Strumian a następnie od Sowna jadę krótszą drogą do ścieżki rowerowej w Żarowie przez Smogolice i robię prawdopodobnie ostatnie selfy w stroju na krótko w tym roku i wracam do domu.

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,DW142,DP27,DP18,Bącznik,Łęsko,Strumiany,Sowno,Smogolice,Żarowo,Stargard.