• Kalorie 1901kcal

Środa, 25 września 2019 · dodano: 25.09.2019 | Komentarze 2

Gdy wczoraj wieczorem sprawdzałem prognozę pogody na dzisiejsze godziny po pracy miał padać deszcz lecz mylono się bo gdy wracałem do domu zrobiło się ciepło i słoneczko się zaczęło przebijać więc nie ma co tracić czasu na inne zajęcia tylko wyruszyłem DDR-ką do Żarowa ubrany na "krotko" a następnie obrałem kierunek na Sowno wydłużoną drogą przez Lubowo i Poczernin.
Kierunek na Rogowo
Kierunek na Rogowo © strus

W Sownie spotkałem kilku grzybiarzy którzy mieli po dwa wiaderka podgrzybków a ja wjechałem na dojazd pożarowy 32 i skierowałem się do Wielgowa do którego wjechałem dojazdem pożarowym 40 czyli główną drogą z Sowna do Wielgowa a po drodze kilka fotek.

Wycinki wzdłuż  dojazdu pożarowego 40
Wycinki wzdłuż dojazdu pożarowego 40 © strus

Z Wielgowa dojechałem do Zdunowa gdzie starym odcinkiem wzdłuż szpitala zameldowałem się na budowanej szosie do Niedźwiedzia gdzie widziałem kolejnych grzybiarzy z pełnymi wiaderkami a po dojechaniu w okolice osady Gajęcki Ług niespodzianka Policja zatrzymywała auta które pozwoliły sobie na jazdę po placu budowy ,na szczęście mnie nie zatrzymali i szybko wylądowałem na szosie w Niedźwiedziu gdzie skierowałem się do Motańca przez Kałęgę a następnie skrótem pod DK 10 zameldowałem się w Kobylance.
Budowa szosy Zdunowo - Niedźwiedź
Budowa szosy Zdunowo - Niedźwiedź © strus
Przejazd pod DK 10 w okolicy Motańca
Przejazd pod DK 10 w okolicy Motańca © strus
W Kobylance wjeżdżam na ścieżkę rowerową i wracam do domu zadowolony z udanej pięćdziesiątki po pracy z nadzieją na taka samą pogodę jutro.

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,DP32,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Kałęga,Motaniec,Kobylanka,