50-tka po pracy plus z małżonką.

Poniedziałek, 23 września 2019 · dodano: 23.09.2019 | Komentarze 3

Siedem dni bez roweru to wina pracy na drugą zmianę a ostatnie trzy to intensywne spacery nad morzem gdzie zrobiliśmy w trzy dni z Iwonką ponad 54 km i zaliczyliśmy nocując oczywiście w Świnoujściu w piątek Międzyzdroje i Świnoujście,w sobotę Bansin,Heringsdorf,Ahlbeck i Świnoujście a w niedziele tylko Świnoujście.

Bateria Artylerii Stałej
Bateria Artylerii Stałej © strus
Ahlbeck - molo
Ahlbeck - molo © strus
Stawa i Cracovia
Stawa i Cracovia © strus
Wróciliśmy w niedzielę prawie o dwudziestej a dziś ja po pracy ruszyłem Viperem aby zaliczyć pięćdziesiątkę po pracy zaczynając od DDR-ki do Kobylanki jadąc przez Lipnik,Zieleniewo i Morzyczyn a po drodze w pełni słońca mijałem kilkunastu bikerów chodź niebyli ubrani na krótko jak ja.

Ścieżka rowerowa wokolicy Morzyczyna
Ścieżka rowerowa w okolicy Morzyczyna © strus
W Kobylance odbijam na Reptowo a następnie jadę do końca szosy w Cisewie sprawdzić miejscówkę  z kaniami i rosną już.....
a później kieruję się do końca dobrej drogi w Wielichówku gdzie zawracam i tą samą drogą wracam do ścieżki rowerowej w Kobylance
a po drodze spotyka młodego padalca.
Kanie w Cisewie
Kanie w Cisewie © strus
Młody padalec w Reptowie
Młody padalec w Reptowie © strus
DDR-ką wracam do Stargardu gdzie była gotowa do jazdy małżonka i razem wyruszyliśmy na małą rundkę do Poczernina i z powrotem zaczynając od ścieżki rowerowej do Żarowa a następnie przez Lubowo i Rogowo ,powrót tą samą drogą.

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Reptowo,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,
Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Rogowo,Lubowo,Żarowo,Stargard.

M A P K A : 50-tka po pracy plus z małżonką.