Przed pracą 50-tka.

Poniedziałek, 16 września 2019 · dodano: 16.09.2019 | Komentarze 2

Pobudka 7.30 bo małżonka wychodziła do fryzjera co mnie zmotywowało i przed pracą wyruszyłem jak wczoraj na początku do Niedźwiedzia przez Lipnik ,Zieleniewo,Morzyczyn i Kobylankę zajeżdżając na promenadę nad jeziorem Miedwie.Wczoraj jeździłem przy temperaturze 22 stopnie ubrany "na krótko" a dziś trzeba było ubrać się w długie spodnie bluzę bo gdy wyruszałem było ledwie 9 stopni.

Jezioro Miedwie w Morzyczynie
Jezioro Miedwie w Morzyczynie © strus
Do Niedźwiedzia męczyłem się jeszcze z silnym wiatrem a po skierowaniu się do Reptowa zrobiło się lżej.Dziś znowu postanowiłem zawitać w lesie na dojeździe pożarowym 32 którym dojechałem do Sowna.wczoraj jechało mi się z Iwonką dobrze a dziś gdy jechałem szybciej nawierzchnia typu "tarka" dokuczała mi,po drodze próbowałem poszukać grzybków jadalnych ale nic z tego nie wyszło jedynie to co na poniższych zdjęciach.

Z Sowna do DDR-ki w Żarowie pojechałem wydłużoną drogą przez Poczernin i Lubowo a dalej szybko do domu na śniadanie i w południe do pracy.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,DP32,Sowno,Poczernin,Rogowo,
Lubowo,Żarowo,Stargard.

M A P K A : Przed praca 50-tka.