Na dwa razy w niedzielę.

Niedziela, 15 września 2019 · dodano: 15.09.2019 | Komentarze 2

Niedzielny wypad był podzielony na dwie rundy, zaraz po późnym śniadaniu doprowadziłem rower do użytku bo wczoraj miałem problem z przednią przerzutką oraz znalazłem powód niezapisania wczorajszej mapki a następnie ruszyłem do ścieżki rowerowej przy szczecińskiej  i prosto do Motańca a następnie ruszyłem w stronę Niedźwiedzia aby zaliczyć ponownie drogę która jest obecnie w budowie a prowadzi do Zdunowa przy szpitalu.

Budowa nowej drogi do Zdunowa z Niedźwiedzia
Budowa nowej drogi do Zdunowa z Niedźwiedzia © strus
Mijam szpital i przy dworcu PKP odbijam na Sławociesze aby dojechać do Płoni i skierować się z powrotem w kierunku Zdunowa i wjechać w las na drogę szutrową którą ponownie dojeżdżam do Niedźwiedzia.

Szutrówka do Niedżwiedzia
Szutrówka do Niedźwiedzia © strus
Z Niedźwiedzia pora wracać do Stargardu aby odebrać małżonkę i ruszyć na drugą część ale najpierw musiałem dojechać do Kobylance przez Reptowo a później przez Jęczydół do ścieżki rowerowej w Morzyczynie i prosto po Iwonkę z którą najpierw jedziemy przez Lipnik do Grzędzic na cmentarz wiejski aby zrobić porządki a następnie leśno-polnymi szlakami jedziemy do Smogolic.
Okolice Grzędzic
Okolice Grzędzic © strus
W drodze do Smogolic
W drodze do Smogolic © strus
Żywica na czereśni
Żywica na czereśni © strus
Ze Smogolic jedziemy na zakupy do Sowna a następnie wjeżdżamy na dojazd pożarowy 32 na którym dawno nie byłem i kierujemy sie do Reptowa a po drodze robimy sobie dwie krótkie przerwy w lesie na odpoczynek i zdjęcia we wrzosach.
Na leśnych ścieżkach
Na leśnych ścieżkach © strus

Iwonka w drodze do Reptowa
Iwonka w drodze do Reptowa © strus
Stacja PKP Reptowo
Stacja PKP Reptowo © strus
W Reptowie kierujemy się do ścieżki rowerowej w Kobylance i nią jedziemy do Morzyczyna w którym aby uniknąć spięć z pieszymi których dziś bardzo dużo przez  święto dyni objeżdżamy ulicą Długą i w Zieleniewie wracamy na DDR-kę i wracamy do domu.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Zdunowo,Sławociesze,Płonia,ZdunowoNiedźwiedź,
Reptowo,Kobylanka,Oś.Zielone,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Lipnik,Grzędzice,Smogolice,Sowno,DP 32,Reptowo,