50-tka po pracy z Iwonką.

Sobota, 14 września 2019 · dodano: 14.09.2019 | Komentarze 1

Wczoraj wypad na rower po pracy zniweczył ulewny deszcz a później nie miałem już siły więc dziś wraz z Iwonką zaraz po pracy i po delikatnym posiłku wyruszyliśmy zaczynając od DDR-ki na Żarowo a następnie przez Grzędzice docieramy do ścieżki rowerowej którą jedziemy Motańca a następnie przez Kałęgę docieramy do Niedźwiedzia i postanawiam że pojedziemy budowaną drogą do Zdunowa bo wcześniej widziałem bikera jadącego tą trasą.

Iwonka w drodze do Niedźwiedzia
Iwonka w drodze do Niedźwiedzia © strus
Budowa nowej drogi do Zdunowa
Budowa nowej drogi do Zdunowa © strus

I tak po ubitym piachu bez problemów zaliczyliśmy budowaną drogę do Zdunowa ,odcinek lekko powyżej 3 km kończy się przy ulicy profesora Żuka gdzie zawracamy i kierujemy się z powrotem do Kobylanki przez Niedźwiedź i Reptowo.W Kobylance przerwa na banana i batona i fotki nadchodzącej jesieni.
Nadchodzi jesień
Nadchodzi jesień © strus

Po krótkiej pauzie wjeżdżamy na ścieżkę rowerową i kierujemy się do Stargardu.Dziś miałem problem z aplikacją sports-tracker która nie chciała działać mimo że próbowałem pięć razy ,za każdym razem po kilku sekundach zatrzymywała się dlatego zamieszczam nie pełną mapkę z S-Health-a

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo