• Kalorie 1983kcal

Burza w Reptowie.

Poniedziałek, 29 lipca 2019 · dodano: 29.07.2019 | Komentarze 2

Ostatnie siedem dni spędziłem na długich spacerach po stolicy kraju z Iwonką gdzie zrobiliśmy w sumie 111 km ,rekordem był piątek gdzie zaliczyliśmy 23 km a najgorszy ostatni dzień bo tylko 7,6 km ale wyjeżdżaliśmy o piętnastej a dziś po wizycie u stomatologa chciałem w końcu zmienić napęd w drugim rowerze który stoi już pół roku - Merida .Okazało się że korba ma uszkodzony gwint i nie dałem rady, dałem do kolegi aby odciął mi stara korbę a ja Viperem pojechałem wydłużoną drogą do DDR-ki na Żarowo a następnie przez Grzędzice jadę do kolejnej drogi rowerowej którą dojechałem do Kobylanki a tam dokupiłem butelkę Oshee i pojechałem do do Kałegi przez Motaniec gdzie złapał mnie ciepły deszcz i gdy chciałem dojechać do Niedźwiedzia aby skryć się przed deszczem okazało się że w Niedźwiedziu nie pada,dojechałem do końca szosy 3 km przed Zdunowem musiałem zawrócić bo zaczęło grzmieć i jakoś nie miałem ochoty żeby burza złapała mnie w lesie.
Pałac Kultury i Nauki nocą.
Pałac Kultury i Nauki nocą. © strus
Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie © strus
Tu zawróciłem,bo grzmiało od strony Szczecina.
Tu zawróciłem,bo grzmiało od strony Szczecina. © strus
Po nawrotce daleko nie pojechałem bo już Reptowie około 200 m przed kościołem złapała mnie burza i byłem zmuszony do skrycia się przy Ochotniczej Straży Pożarnej i odczekać aż się uspokoi ,temperatura spadła prawie o dziesięć stopni podczas burzy.Po 20 minutach ruszyłem i okazało się że 300 metrów dalej w stronę stacji PKP że deszczu nikt nie widział a ja skierowałem się do dojazdu pożarowego 32 którym dojechałem z wielkim bólem do leśnej krzyżówki gdzie odbiłem do Wielichówka.Jakby ktoś chciał zobaczyć jak Ukraincy jeżdżą na rowerach zapraszam na DP32 po godzinie czternastej jak wracają do Reptowa z plantacji borówek a jedzie ich ponad stu.
Burza w Reptowie
Burza w Reptowie © strus

300 m dalej sucho
300 m dalej sucho © strus
Zaskoczyła mnie ta burza bo gdy rano sprawdzałem prognozę to miałem do szesnastej być bez opadów a gdy po 2,5 km z Wielichówka do Sowna znowu słońce wyszło i zrobiło się upalnie.Gdy wjeżdżałem do Poczernina znowu usłyszałem dwa grzmoty co mnie nie ucieszyło ale i tak zaryzykowałem i do DDR-ki w Żarowie udałem się wydłużoną drogą przez Poczernin i Lubowo a po drodze spotkałem jeszcze kolegę i po krótkiej rozmowie gdy znowu zagrzmiałem wracam już do domu odbierając Meride.

Po żniwach w okolicy Rogowa.
Po żniwach w okolicy Rogowa. © strus

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Reptowo,DP32,Wielichówko,Sowno,
Poczernin,Rogowo,Lubowo,Żarowo,Stargard.
M A P K A : Burza w Reptowie.