Bytowo (niem.Butow)

Wtorek, 30 lipca 2019 · dodano: 30.07.2019 | Komentarze 1

W przedostatni dzień urlopu wyruszyłem na wschodnie tereny których nie lubię ze względu na jakość dróg które są w większości w bardzo kiepskim stanie przez co trzeba jechać wolo i ostrożnie a na dodatek jeszcze w upale.Po załatwieniu sprawy w mieście ruszam do DDR-ki wzdłuż DK20 i odbijam w Strachocinie na Pęzino przez Ulikowo a następnie obieram kierunek na Dobrzany jadąc tam przez Wiechowo i Kępno a po drodze odkrywam w Wiechowie że nie włączyłem sports-tracker a przejechałem już prawie 28 km.

W Dobrzanach zaliczam sklep i jadę na początku do Krzemienia przez Grabnicę aby zaliczyć plaże nad jeziorem Krzemieńskim i kościół a bardzo starej lipy nie sfotografowałem bo stare babki siedzące przed drzewem krzyczały żeby nie robić zdjęcia i się posłuchałem.
KRZEMIEŃ  (niem.Kremmin) Plaża na jeziorem
KRZEMIEŃ (niem.Kremmin) Plaża na jeziorem © strus
KRZEMIEŃ  (niem.Kremmin)Kościół filialny p.w. Wniebowzięcia NMP z 1 poł. XIX w.
KRZEMIEŃ (niem.Kremmin)Kościół filialny p.w. Wniebowzięcia NMP z 1 poł. XIX w. © strus
Dzisiejszym celem było Bytowo w którym byłem raz 12 maja 2016 roku [BYTOWO 2016] aby zobaczyć jakie są postępy remontu pałacu,okazało się że stoją w miejscu a miejscowi miłośnicy tanich win poinformowali mnie że Warszawa wstrzymała dodacje i roboty stoją w miejscu .
BYTOWO  (niem.Butow) Kościół filialny p.w. św. Wojciecha Biskupa Męczennika z XVII w.
BYTOWO (niem.Butow) Kościół filialny p.w. św. Wojciecha Biskupa Męczennika z XVII w. © strus
BYTOWO  (niem.Butow) Pałac z 1870 roku
BYTOWO (niem.Butow) Pałac z 1870 roku © strus
BYTOWO  (niem.Butow) Pałac z 1870 roku od strony jeziora
BYTOWO (niem.Butow) Pałac z 1870 roku od strony jeziora © strus
W butelce pusto a po drodze nie udało mi się dokupić isotnika tylko jadę od Dobrzan na wodzie i dopiero po zaliczeniu Błotna gdy dojechałem do Ognicy sklep otwarty ale znowu bez isotoników.Wypiłem kolejna butelkę wody i następną wsadziłem do koszyka i skierowałem się przez Szadzko do Odargowa.
BŁOTNO  (niem.Jacobsdorf) Pomnik poświęcony mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej.
BŁOTNO (niem.Jacobsdorf) Pomnik poświęcony mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej. © strus
BŁOTNO (niem.Jacobsdorf) cmentarz poniemiecki
BŁOTNO (niem.Jacobsdorf) cmentarz poniemiecki © strus

ODARGOWO (niem.Wudarge) Kościół filialny p.w. Przemienienia Pańskiego z XV-XVI w. © strus
Żeby trochę zaliczyć drogi gruntowej z Odargowa śmigam do Sulina a tam po bardzo kiepskiej nawierzchni jadę do Barzkowic aby skierować się ponownie do Pęzina przez Golinę.
Droga gruntowa Odargowo - Sulino
Droga gruntowa Odargowo - Sulino © strus
Pęzino(niem.Pansin) Zabudowanie gospodarcze
Pęzino(niem.Pansin) Zabudowanie gospodarcze © strus
Z Pęzina wracam tą sama drogą do Stargardu z ostatnimi zakupami w Ulikowie,dziś mimo takiej samej temperatury co wczoraj bardzo dużo piłem i się bardzo obwicie pociłem i mam nadzieje na jutro bo to mój ostatni dzień wolny chodź prognozy jak na razie są złe [burze]

Stargard,Osetno,Strachocin,Ulikowo Kolonia,Ulikowo,Pęzino,Czarnkowo,Marianowo,Wiechowo,Kępno,Dobrzany,Grabnica,
Krzemień,Bytowo,Błotno,Ognica,Szadzko,Odargowo,Sulino,Golinka,Barzkowice,Golina,Pęzino,Ulikowo,Ulikowo Kolonia,