Poniedziałek, 8 lipca 2019 · dodano: 08.07.2019 | Komentarze 2

Gdy wróciłem z pracy uległem namowie małżonki żeby zostać z nią chwilę aż wyjdzie do pracy i stało się nie wiem kiedy i usnąłem  i gdy o 14:30 po drzemce ocknąłem się za bardzo nie miałem już ochoty na jazdę tylko że zbliża się mój urlop gdzie mało mam czasu na rower postanowiłem ruszyć DDR-ka na Żarowo i gdy miałem odbijać na Grzędzice zauważyłem że w okolicy jeziora Miedwie raczej pada deszcz i po sprawdzeniu prognozy godzinowej która jak wczoraj proponowała jazdę w stronę Goleniowa aby uniknąć deszczu tak więc odbiłem na Lubowo i wydłużoną drogą przez Poczernin docieram do Sowna w którym szosa była świeżo po deszczu.
Ciemności nad jeziorem Miedwie
Ciemności nad jeziorem Miedwie © strus
Prawie w Sownie
Prawie w Sownie © strus
Dawno nie jechałem dojazdem pożarowym 32 który zaczyna się w Sownie a kończy w Reptowie ale zanim tam dojechałem musiałem się pomęczyć pierwsze dwa kilometry które są obecnie w kiepskiej formie co do nawierzchni .Dużo dziur i jeszcze więcej kamieni aż wyskakują z pod opon ,z jednego dojazdu wjeżdżam na drugi oznaczony cyfrą 40 i docieram do miejsca gdzie droga zmienia się w brukową przy miejscu gdzie wiosną szalał pożar i tam zawracam w kierunku DP32.

Dojazd Pożarowy 40
Dojazd Pożarowy 40 © strus
A żeby nie wracać tą samą droga co wczoraj od DP39 wybieram dojazd pożarowy do Reptowa którego część jest w bardzo dobrym stanie a mimo to dziś były łatane małe nierówności ,przed torami kontynuuje jazdę leśną drogą w kierunku Cisewa która także posiada w dobrym stanie chodź długa nie jest i na dodatek za chmur pojawia się słońce.
W drodze do DP 32
W drodze do DP 32 © strus

Droga Reptowo - Cisewo
Droga Reptowo - Cisewo © strus
Wjeżdżam na szosę i kieruje się do przejazdu kolejowego który dziś był łaskawy i przejechałem bez zatrzymywania się aby skierować się do ścieżki rowerowej w Kobylance i jadąc nią w Morzyczynie wjeżdżam na promenadę nad jeziorem Miedwie gdzie spotykam syna który mówi mi że musiał siedzieć w aucie bo padał spory deszcz a w amfiteatrze trwały próby do koncertu Korteza [KORTEZ]
Amfiteatr Morzyczyn
Amfiteatr Morzyczyn © strus

Po krótkiej rozmowie jadę do DDR-ki w Zieleniewie i wracam do Stargardu dotleniony i wypoczety

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,DP32,DP40,DP32,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.