Wtorek, 9 lipca 2019 · dodano: 09.07.2019 | Komentarze 0

Dziś małżonce nie dałem się na mówić na "bajerę" i od razy przebrałem się i ruszyłem do DDR-ki przy Szczecińskiej i jadę nią do Zieleniewa gdzie zjeżdżam na promenadę nad jeziorem Miedwie i kontynuuje jazdę wzdłuż jeziora do Jęczydołu gdzie wracam na szosę co prawda bardzo dziurawą i kieruję się do Bielkowa.
Leśna droga do Jęczydołu
Leśna droga do Jęczydołu © strus
W 100 - ną rocznice zwycięstwa  Armii Pruskiej nad Napoleonem pod Lipskiem w 1813r
W 100 - ną rocznice zwycięstwa Armii Pruskiej nad Napoleonem pod Lipskiem w 1813r © strus

Z Bielkowa kieruje się do ścieżki rowerowej w Kobylance i jadę nią do końca czyli do stacji paliw w Motańcu a następnie kieruje się przez Kałęgę do końca szosy w Niedźwiedziu czyli 3 km przed Zdunowem tam zawracam i jadę do stacji PKP w Reptowie gdzie nie mogę się doczekać otwarcia szlabanu więc jadę do drugiego szlabanu prowadzącego do Cisewa.

Trzy kilometry od Zdunowa
Trzy kilometry od Zdunowa © strus
Reptowo PKP
Reptowo PKP © strus
Przy szlabanie ponownie zawracam kierując się do DDR-ki w Kobylance a nią szybko do domu bo mam wizytę u okulisty ,ciekawe jak wypadnie moje ciśnienie w oku?

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Bielkowo,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,