Las i teren.

Niedziela, 7 lipca 2019 · dodano: 07.07.2019 | Komentarze 4

W ostatnia niedziele jechałem w temperaturze plus trzydzieści pięć stopni a dziś wyjeżdżając prawie o jedenastej termometr wskazywał ledwie trzynaście stopni i postanowiłem założyć długie spodnie o których myślałem że do września mogę zapomnieć i wcale tego nie żałowałem.Ruszyłem do DDR-ki na Giżynek i nią podjechałem pod S10 i skierowałem się wzdłuż niej do Lipnika bo chmury za dziesiątką były deszczowe aż było widać punkty w których pada.
Droga wzdłuż S10 do Lipnika
Droga wzdłuż S10 do Lipnika © strus

Sprawdziłem radar pogodowy z opadami który pokazał mi na północnych terenach od Stargardu do piętnastej ma nie być żadnych opadów dlatego z Lipnika skierowałem się do Smogolic przez Grzędzice drogami terenowymi a następnie przez Sowno jadę DW 141 do Przemocza a dalej drogą w kierunku Goleniowa.
Drogi z Grzędzic do Smogolic
Drogi z Grzędzic do Smogolic © strus

Z drogi na Goleniów zjeżdżam w Tarnówku i kieruję się do Bolechowa przez Stawno gdzie wjeżdżam w las i przejeżdżam przez Bącznik w którym znajdują się ruiny młyna na Wisełce a następnie kieruję się w stronę krzyżówki Strumiany - Kliniska a po drodze sprawdzam czy są w tej okolicy jagody oraz spotykam kajakarzy na rzece Ina w okolicy Łęska i odwiedzam poniemiecki cmentarz leśników.
Bącznik (niem.Dieckmühl) Ruiny XVII wiecznego młyna wodnego na rzeczce Wisełka.
Bącznik (niem.Dieckmühl) Ruiny XVII wiecznego młyna wodnego na rzeczce Wisełka. © strus

Pierwsze jagody
Pierwsze jagody © strus
Kajakarze na Inie w okolicy Łęska
Kajakarze na Inie w okolicy Łęska © strus
Pątlica (do 1945 niem. Marienwalde) Poniemiecki cmentarz leśników.
Pątlica (do 1945 niem. Marienwalde) Poniemiecki cmentarz leśników. © strus
Na krzyżówce z DP16 gdzie zniknął kawał lasu odbijam w kierunku Klinisk aby udać się do Pucka i skierować się przez las w kierunku "Chociwelki" drogą leśną równoległą do DP 24.
Dojazd pożarowy 16 i
Dojazd pożarowy 16 i "znikający las" © strus

Prawdziwki w Pucku
Prawdziwki w Pucku © strus
Droga do
Droga do "Chociwelki" © strus

Trochę ponad 3 km drogi do DW 142 ciężka czego zdjęcia nie oddają później 2 km luzu na "Chociwelce" i odbijam na dojazd pożarowy 39 na którym od chwili kiedy oddali do użytku po remoncie DW 142 byłem tylko raz a dziś strasznie ciężka do jazdy przez bardzo duże ilości kamieni  na całym odcinku do dojazdu pożarowego 40 z którego jadę do Wielichówka.
Droga do Wielichówka
Droga do Wielichówka © strus
W Wielichówku wjeżdżam na normalną drogę która poprowadzi mnie przez las do Cisewa a dalej kieruje się do Kobylanki przez Reptowo aby zameldować się na ścieżce rowerowej którą wracam do Stargardu.Jadąc ścieżką nie spotkałem żadnego bikara aż do węzła Zachód a wcześniej mijałem sie tylko z jednym rowerzysta w okolicy Przemocza.I tak dojechałem do domy bez deszczu jedynie raz mnie złapała mała mżawka gdy jechałem wzdłuż S10 do Lipnika.

Stargard,Giżynek,Lipnik,Grzędzice,Smogolice,Sowno,Przemocze,Tarnowiec,Tarnówko,Stawno,Bolechowo,Bącznik,Łęsko,Pucko,
DW142,DP39,DP40.Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

M A P K A : Las i teren.

| 09:44 poniedziałek, 8 lipca 2019 | linkuj Mieliśmy w planach dwudniowy spływ kajakowy, ale na Pojezierzu Wałeckim, ale pogoda pokrzyżowała nam szyki i skróciliśmy do samej soboty. Jak widzę z Twoich zdjęć na Inie jacyś wytrwali kajakarze nie odpuścili? Ładne zdjęcia i fajna wycieczka mimo ponurej aury.
| 19:45 niedziela, 7 lipca 2019 | linkuj Jagody pycha, a droga pożarowa - bajeczka!
| 18:37 niedziela, 7 lipca 2019 | linkuj Lato płata figle, ale chyba lepsze to jak 30 st. C :). Fajnie pokręcone, miłe widoczki po drodze.
| 15:23 niedziela, 7 lipca 2019 | linkuj Długość wycieczki zdecydowanie ponad normę, jeśli normą jest 50 km - bardzo szybkie tempo jazdy i mnóstwo ciekawych zdjęć - na wszystko masz czas Darku nie dziw się, że - jak to napisałeś - słodzę Ci.