50-tka po pracy z plusem

Czwartek, 30 maja 2019 · dodano: 30.05.2019 | Komentarze 5

Wczorajsza wycieczka doszła do skutku ze względu że udało mi się dostać dzień urlopu a dziś  zamieniłem się na zmiany w pracy i po nie chodź dziś wyjątkowo późno ruszyłem w stronę DDR-ki na Żarowo żeby rozpocząć pięćdziesiątkę po pracy a dalej wydłużoną drogą do Sowna pojechałem przez Lubowo i Poczernin.

Tym razem w Sownie nie wjechałem na dojazd pożarowy 32 lecz pojechałem najpierw do Wielichówka aby skierować się do dojazdu pożarowego 40 który znajduje się niedaleko leśnej krzyżówki na poniższym zdjęciu a następnie nim udałem się do Wielgowa.
Leśna krzyżówka
Leśna krzyżówka © strus
Dojazd pożarowy 40 - kierunek Wielgowo
Dojazd pożarowy 40 - kierunek Wielgowo © strus

Zanim wjechałem na drogę prowadzącą do Niedźwiedzia pojechałem do niej wydłużoną drogą przez Sławociesze z przymusowym przystankiem przed przejściem PKP gdzie dość długo był zamknięty szlaban aż mnie korciło przejść pod nim.
Przeprawa przez tory
Przeprawa przez tory © strus

Odcinek do Niedźwiedzia już nie jest z nawierzchnią idealną ,pojawiły się pierwsze dziury ale i tak jedzie się super,dalsza droga to jazda do Reptowa wydłużoną drogą o Kałęgę i Motaniec aby skierować się do Kobylanki a następnie do ścieżki rowerowej w Morzyczynie  przez Jęczydół.

Ze ścieżki zjeżdżam na promenadę nad jeziorem Miedwie aby powrócić na nią w Zieleniewie i wrócić do Stargardu w którym najpierw wybrałem paczkę z paczkomatu a później zaliczyłem jeszcze bank i całe centrum było tak zakorkowane że pojechałem przez park do domu.
Nad jeziorem Miedwie
Nad jeziorem Miedwie © strus
Po przesyłkę .... ale dla małżonki.
Po przesyłkę .... ale dla małżonki. © strus

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Wielichówko,DP40,Wielgowo,Sławociesze,Zdunowo,Niedźwidź,Kałega,
Motaniec,Reptowo,Kobylanka,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

MAPKA ZE ZDJĘCIAMI : 50-tka po pracy z plusem.